خبرگزاری کار ایران

تجمع نیروهای شرکتی مخابرات اصفهان در اعتراض به حذف اثر انگشت و اخراج

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۳۹۳

جمعی از نیروهای مخابرات استان اصفهان از تجمع خود مقابل اداره مخابرات اصفهان در اعتراض به حذف اثرانگشت و اخراجشان خبر دادند.

جمعی از نیروهای مخابرات استان اصفهان امروز (۱۸ بهمن) در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع خود مقابل اداره مخابرات اصفهان در اعتراض به حذف اثرانگشت و اخراجشان خبر دادند. 

این نیروهای گفتند: امروز جلسه‌ای با حضور مقامات کشوری و لشگری و مدیران مخابرات و همچنین با حضور ویدئوکنفرانسیِ وزیر ارتباطات پیرامون دستاوردهای مخابرات در این اداره انجام شد و ما رفتیم تا صدای اعتراض خود را به گوش این مسئولین برسانیم. 

گفتنی است؛ تعدادی از نیروهای مخابرات استان اصفهان بابت معوقات مزدی خود و عدم رعایت طرح طبقه‌بندی مشاغل از شرکت شسکام مخابرات به اداره کار شکایت کردند که در پی شکایت آن‌ها اثر انگشت و کارت ترددشان از اعتبار ساقط شد و دو نفر نیز به طور کامل اخراج شدند. 

آن‌ها تا کنون پیگیری‌های بسیاری برای بازگشت به کار انجام داده‌اند. فرمانداری استان اصفهان پیش‌تر قول مساعدت به آن‌ها داده بود. 

همچنین حسینعلی حاجی دلیگانی (نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوا) در تذکری کتبی به عیسی زارع‌پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) نسبت به اخراج نیروهای مخابرات اصفهان به دلیل اعتراض به وضعیت حقوق، عدم رعایت طرح طبقه‌بندی مشاغل و معوقات دستمزدی، واکنش نشان داده بود و از او خواسته بود تا هر چه سریع‌تر به مشکل این کارگران رسیدگی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز