خبرگزاری کار ایران

دستور تسریعِ روند صدور احکام بازنشستگان کشوری از طریق ارسال کسور بیمه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۱۵۷

خزانه‌دار کل کشور در نامه‌ای به ذیحساب و مدیرکل امور مالی وزارتخانه‌ای کشور خواستار ارسال فرم واریز کسور بازنشستگی و فایل اطلاعات شاغلین حداکثر تا پانزدهم هر ماه شد.

به گزارش ایلنا، سیدرحمت‌الله اکرمی (خزانه‌دار کل کشور خزانه‌دار کل کشور) در نامه‌ای به ذیحساب و مدیرکل امور مالی وزارتخانه‌ای کشور خواستار ارسال فرم واریز کسور بازنشستگی و فایل اطلاعات شاغلین حداکثر تا پانزدهم هر ماه شد. 

این نامه با هدف تسریع در روند صدور احکام بازنشستگان صندوق کشوری ابلاغ شده است. 

نامه محمد اسکندری، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری به خزانه دار کل کشور، در پیوست این نامه قرار گرفته است. 

اسکندری در این زمینه نوشت: صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تحقق دولت الکترونیک اقدام به ارتقاء سیستم‌های عملیاتی و ایجاد ارتباط هوشمند میان آن‌ها نموده است. ثبت سریع مبالغ کسور واریزی و نیز بارگذاری اطلاعات شاغلین دستگاه‌های مشترک در سیستم‌های درآمد و هزینه و مالی و نیز سامانه جامع شاغلین این صندوق علاوه بر اینکه موجب دقت در تنظیم صورت‌های مالی صندوق می‌گردد، در عین حال با توجه ارتباط بین سیستمی که وجود دارد باعث تسریع در تأیید احکام برقراری حقوق بازنشستگان و موظفین نیز می‌گردد. بنابراین، ارسال به موقع اطلاعات شاغلین و فرم‌های واریزی کسور از سوی دستگاه‌های اجرایی نهایتاً موجب ارتقاء سطح رضایت ذینفعان این صندوق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز