خبرگزاری کار ایران

نمایندگان حامی کارگران ساختمانی در اصلاح ماده ۵ باشند/ اطلاعاتی از جزئیات طرح در دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۷۸۰

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان مازندران توضیح داد: باب همکاری میان نمایندگان مجلس و انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور کم است. انتظار داریم، نمایندگان از کارگران صنعت ساختمان حمایت بیشتری کنند.

هادی ساداتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت بیمه کارگران ساختمانی تصریح کرد: اخبار جدیدی درباره اصلاح ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی مخابره نشده، تمامی اعضای انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی در انتظار تعیین وضعیت این گروه شغلی هستند. 

به گفته وی، طرح باید از سوی کمیسیون اجتماعی وارد صحن مجلس شود تا بررسی شود. پیگیری‌ها حاکی از آن است که کمیسیون اجتماعی مجلس از حامیان اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی است. 

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان مازندران با بیان اینکه جزئیات طرح در اختیار انجمن صنفی کارگران ساختمانی قرار نگرفته، توضیح داد: به دلیل اینکه جزئیاتی در دسترس نداریم با مرکز پژوهش‌های مجلس در حال رایزنی هستیم تا از این طرح اطلاع کامل به دست بیاوریم. 

ساداتی اظهار کرد: به نظر می‌رسد، خواسته تامین اجتماعی و کارفرمایان در اصلاحیه لحاظ شده اما به دلیل اینکه جزییاتی در دسترس نداریم؛ با شرایطی نامشخص روبرو هستیم. بنابراین نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم که این اصلاحیه به نفع یا ضرر کارگران خواهد بود. طرح باید وارد صحن مجلس شود تا بتوان درباره آن اظهارنظر کرد. 

به گفته وی، باب همکاری میان نمایندگان و انجمن صنفی کم است. انتظار داریم، نمایندگان از کارگران حمایتی بیشتری کنند و در اصلاحیه نهایی یاور کارگران باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز