خبرگزاری کار ایران

رفع موانع و مشکلات کارگری با سه‌جانبه‌گرایی ممکن است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۴۸۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: رفع موانع و مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی با سه جانبه گرایی، همفکری و تعامل و حرکت در مسیر درست امکانپذیر است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، در راستای هم اندیشی و تعامل بیشتر با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی جلسه  شورای عالی و هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان با حضور حجت الاسلام پژمانفر (نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰)، حمیدرضا پناه (مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی)، مهدی یزدانی (مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام رضا) سید محسن نظام‌خیر آبادی (مدیر کل تامین اجتماعی استان)، فاطمه سلیمی (عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس) و جمعی از نمایندگان منتخب جامعه کارگری و کارفرمایی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد. 

در این جلسه که با موضوع طرح مشکلات کارگران و کارفرمایان، حقوق و دستمزد و سایر موارد مرتبط برگزار شد، حمیدرضا پناه به عنوان رییس شورای اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گفت: نظرات و پیشنهاداتی که در این جلسه مطرح شد را شنیدیم و پس از جمع‌بندی و کار کارشناسی در این شورا موضوعات به دبیرخانه شورای عالی کار ارسال خواهد شد. 

وی افزود: معتقدیم با سه جانبه گرایی و همفکری و تعامل با یکدیگر خواهیم توانست مشکلات را از پیش روی برداشته و در مسیر صحیح و درست گام برداریم و قطعاً در رفع موانع و مشکلات نیازمند همراهی و همفکری تمامی افراد هستیم. رویکرد ما در استان ایجاد فضای همدلی، هم افزایی و تشریک مساعی است و معتقدیم نخبگان، کارآفرینان و نیروی انسانی ماهر و توانمندی در استان وجود دارد که می‌تواند در تمامی این زمینه‌ها به ما کمک کند. 

وی ادامه داد: امروز نگاه و تلاش همه دلسوزان می‌بایست بر فراهم کردن زیر ساخت ها، تثبیت نرخ ارز، کاهش بهره بانکی، بهبود وضعیت جامعه کار و تلاش، اصلاح روش یارانه‌ها و کمک به دستمزد در کشور باشد و معتقدیم با مهیا شدن زیر ساخت‌ها اشتغال و سرمایه‌گذاری نیز افزایش خواهد یافت. 

پناه تاکید کرد: ما با توجه به شرایط موجود باید از موازی کاری‌ها پرهیز و به سمت خروجی حرکت کنیم و رویکرد ما به عنوان یک ضلع از شرکای اجتماعی ایجاد هم افزایی و همگرایی و روحیه مشارکت و همدلی در جامعه کارگری و کارفرمایی استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز