خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

بازگشت به کار کارگران معترض کارخانه ایران خودروی تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۵۰

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از بازگشت به کار کارگران کارخانه ایران خودروی تبریز بعد از چند روز اعتراض صنفی خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ حسین فتحی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مطالبات صنفی جمعی از کارگران شرکت ایران خودرو تبریز به منظور بررسی و تطبیق و ارزیابی شغلی و برقراری پرداخت عادلانه مزدی بر اساس طرح طبقه‌بندی مشاغل و در راستای شعار سال با همراهی و پشتیبانی مسئولین استان، چرخه تولید این شرکت با دستان توانمند کارگران مجددا به چرخش در آمد.

فتحی با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از منابع ارزشمند کار همواره از وظایف ذاتی وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی است، خاطر نشان کرد: هر گونه خواسته و مطالبات صنفی کارگران در فضای اعتماد و صمیمی قابل بررسی و اجرا است.

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه اصل قانون کار با نگاه سه جانبه گرایی و با اولویت تفاهم و توافق کارگران و کارفرمایان است، بیان کرد: اگر این امر محقق نشود به امنیت و ارکان سرمایه‌گذاری و تداوم تولید آسیب می‌زند.

وی با تاکید مجدد به اینکه رسالت اصلی ما صیانت از منابع انسانی و مادی کشور که به عنوان بزرگترین سرمایه محیط کار محسوب شده، می‌باشد، گفت: حفظ اشتغال موجود و تداوم تولید در راستای پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

فتحی با اشاره به مطالبات صنفی کارگران شرکت ایران خودروی تبریز بیان کرد: مطالبات کارگران پر تلاش ایران خودرو تبریز با قوانین تطبیق و در چارچوب آن عمل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز