خبرگزاری کار ایران

اعلام جزئیات واگذاری سهام به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۰۶۱

جزئیات واگذاری سهام به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای سال جاری صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد با توجه به سیاست‌گذاری‌های موسسه مبنی بر ورود هلدینگ‌های آن به بورس، جهت آمادگی برای برنامه‌ریزی‌های آتی، در اختیار داشتن اطلاعات بورسی اعضا ضروری است؛ بر این اساس از اعضای صندوق ذخیره درخواست شد که نسبت به ثبت اطلاعات کد بورسی خود اقدام کنند. 

صندوق ذخیره فرهنگیان دو شیوه برای ثبت اطلاعات بورسی را به این شرح معرفی کرد: 

۱- اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان شامل شاغلان و افرادی که بعد از سال ۱۳۹۴ بازنشسته شده‌اند، می‌توانند از طریق وب‌سایت موسسه به آدرس https://www.szf.ir قسمت مشاهده صورت وضعیت یا به طور مستقیم از آدرس https://mb.szf.ir وارد سامانه صورت وضعیت اعضا شده و در بخش مشخصات پرسنلی، کد بورسی خود را وارد کنند. 

۲- آن دسته از اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که قبل از سال ۱۳۹۴ بازنشسته شده‌اند، از طریق سامانه saham. tadbir-atlas. ir می‌توانند کد بورسی خود را وارد کنند. 

به این ترتیب، افرادی که کد بورسی ندارند باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنند و بعد از دریافت کد بورسی با توجه به زمان بازنشستگی وارد سایت‌های مذکور شده و کد بورسی را وارد کنند. بر اساس آخرین اطلاعیه این موسسه، آن دسته از اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که تاکنون موفق به ثبت کد بورسی‌شان نشده‌اند می‌توانند تا ۲۰ آبان ماه جهت ثبت کد بورسی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز