خبرگزاری کار ایران

بنا به گزارش PAME؛

اعتراض اتحادیه‌های کارگری یونان به مشارکت دولت در امور «ناتو»/ تجمع مقابل «سفارت آمریکا»

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۷۷۰

با تجمع مردم مبارز در مرکز آتن، هزاران نفر علیه ناتو تظاهرات کردند و فریاد می‌زدند «نه زمین و نه آب برای قاتلان مردم». اتحادیه‌های کارگری، EEDYE-کمیته صلح یونان، انجمن‌های دانشجویی و اعضای جنبش مردمی به جلسه کمیته نظامی ناتو در آتن اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت روابط بین الملل خانه کارگر، مردم با تجمع و راهپیمایی در برابر سفارت آمریکا، خواستار تقویت قاطع مبارزه مردمی علیه سیاست خطرناک دخالت دولت در برنامه‌های آمریکا و ناتو شدند که به گفته آنها «مردم ما و دیگر مردم را در جنگ‌های امپریالیستی به خطر می‌اندازد.» 

نشست کمیته نظامی ناتو با هدف تقویت حضور و ظرفیت عملیاتی ناتو در دریای اژه، مدیترانه شرقی، بالکان، دریای سیاه، خاورمیانه و خلیج فارس، برگزار می‌شود. 

ایجاد زیرساخت‌های جدید برای آماده‌سازی «اولین حمله هسته‌ای» به محل منازعه رقابت‌های امپریالیست‌ها با روسیه و چین تبدیل شده است. 

Anagnostou، رئیس اتحادیه کارگران ساختمانی آتن در این تظاهرات تاکید کرد: «کارگران، جوانان و مردم ما، امروز، در خارج از سفارت آمریکا در آتن، مخالفت خود را با برنامه‌های ایالات متحده-ناتو-اتحادیه اروپا و دخالت کشورمان در آن‌ها اعلام می‌کنند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز