خبرگزاری کار ایران

کارگران پیمانکاری صنعت نفت مطرح کردند؛

عده‌ای سنگ‌اندازی می‌کنند تا صدایمان شنیده نشود/ از مطالبات خود کوتاه نمی‌آییم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۰۵۹

کارگران پیمانکاری صنعت نفت در پیامی با بیان اینکه «عده‌ای سنگ اندازی می‌کنند تا ما به مطالبات خود نرسیم» خواسته‌ی اصلی خود را حذف کامل پیمانکاران عنوان کرده و تاکید کردند که از پیگیری مطالبات خود کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پیام کارگران پیمانکاری صنعت نفت آمده است:

چند صباحی است که نیروهای ارکان ثالث نفت برای شناساندن خود به مسولین کشور جهت رساندن مطالبات خود به گوش آنها تصمیم گرفتند تا در رویدادهای مهم سیاسی مانند انتخابات و امثال آن با اسم جامعه کارگری ارکان ثالث یا پیمانکاری حضوری فعال داشته باشند.

در بحث انتخابات ریاست جمهوری کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان با تشکیل ستاد کارگری حامی آیت الله رییسی و دعوت از شخصیتهای معتبر انقلابی جهت سخنرانی حضوری موثر و فعال داشتند. و پس از آن در بحث گرفتن رای اعتماد نامزدهای وزارتخانه‌ها جهت حمایت از جناب اوجی وزیر نفت تماس‌ها و ارتباطات وسیعی با نمایندگان مختلف مجلس داشتند.

متاسفانه اخیرا متوجه شدیم عده‌ای فرصت طلب که مرتبا بدنبال منافع خود هستند با سنگ اندازی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مانع رسیدن هر پیام و صدای مطالبه‌گری از سوی کارگران ارکان ثالث به وزیر نفت و سایر مسئولان شوند. آن‌ها هر وقت نامه‌ای یا پیامی از طرف کارگران ارکان ثالث دریافت می‌کنند تا آن را به وزیر انتقال دهند یا آن را به مقصد نمی‌رسانند و اگر هم می‌رسانند آن را از طرف گروهی دیگر از کارگران صنعت نفت همانند کارگران قراردادی معرفی می‌کنند.

ما کارگران ارکان ثالث یا پیمانکاری صنعت نفت این اقدامات غیراخلاقی را محکوم و اعلام می‌کنیم ذره‌ای از مطالبه اصلی خود که حذف پیمانکار و تغییر وضعیت شغلی و نظام عادلانه پرداخت است، تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز