خبرگزاری کار ایران

موسوی:

در بخش‌های مختلف «سازمان تامین اجتماعی» با چالش مواجه هستیم/قصد عرضه الگوی موفق تامین اجتماعی را داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۵۱۳

سرپرست سازمان تامین اجتماعی، گفت: «در بخش‌های مختلف این سازمان با چالش مواجه هستیم و فقط با جهاد انقلابی و رویکرد تحول گرایانه می‌توان مشکلات را رفع کنیم.»

به گزارش خبرنگار ایلنا، «میرهاشم موسوی» سرپرست سازمان تامین اجتماعی در مراسم معارفه خود که امروز (شنبه/۲۰ شهریور) در محل ساختمانی ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی انجام شد، گفت: «از منظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئله عدالت اهمیت ویژه‌ای دارد؛ در نتیجه موضوع رفاه و تامین اجتماعی در کشور ما در مقایسه با سایر حاکمیت‌ها اهمیت فوق العاده‌تری دارد.» 

وی سه مفهوم تحول، عدالت و اعتماد را شاخص‌های رویکرد خود در انتصابات، مدیریت و برنامه‌ریزی برشمرد و افزود: «علیرغم همه تلاش‌های خوبی که در مجموعه تامین اجتماعی انجام شده است و با توجه به ظرفیت‌های مناسب در حوزه‌های مادی، معنوی و انسانی این سازمان، باید به مسئله تحول نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.» 

موسوی افزود: «در بخش‌های مختلف این سازمان با چالش مواجه هستیم و فقط با جهاد انقلابی و رویکرد تحول‌گرایانه می‌توان مشکلات را رفع کنیم.» 

سرپرست سازمان تامین اجتماعی یادآور شد که این سازمان در دوره مدیریت وی تحول را در سه بعد تحول در چشم‌انداز و نگاه کلان، تحول در جهت گیری و سیاست‌های مرتبط و تحول در روندها، کارکردها و عملیات و اقدام و عمل دنبال می‌کند.

عدالت جهت کار ما را تامین اجتماعی مشخص می‌کند

وی در مورد مفهوم دوم یعنی عدالت، توضیح داد: «دومین مفهوم مورد تاکید ما عدالت است؛ عدالت جهت کار ما را تامین اجتماعی مشخص می‌کند. باید به گونه‌ای عمل کنیم که در نتیجه حق به حق دار برسد. اموال این سازمان حق الناس است و ما امانتدار آن هستیم و با اتخاذ رویکرد عدالت باید مناسبات را عادلانه کنیم. در انتصابات ۵ شاخص مورد اشاره وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای اولویت است.» 

موسوی در ادامه به تشریح شاخص سوم کار خود یعنی اعتماد پرداخت و افزود: «اعتماد، مبنای فعالیت‌ها و اقدامات در سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.» 

 شاخص اصلی ما کسب رضایت جامعه هدف است

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در ادامه، گفت: «بایستی کارآیی و کارآمدی را به حدی برسانیم تا رضایت عمومی حاصل شود. شاخص اصلی ما کسب رضایت جامعه هدف است. در صورت ایجاد رضایت است، که اعتماد ایجاد می‌شود.» 

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی امور و فعالیت‌ها بر اساس سه اصل تحول، عدالت و اعتماد شدنی است، گفت: «قصد داریم با اتخاذ این رویکرد الگوی موفق تامین اجتماعی را عرضه کنیم.» 

موسوی در پایان از تلاش‌های سالاری، مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد. 

گفتنی است که مدیرکلی ستادی وزارت رفاه سابق، مدیر کل ستادی سازمان بیمه سلامت، عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر و معاونت برنامه ریزی و اداری مالی کمیته امداد و… از جمله سوابق میرهاشم موسوی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز