خبرگزاری کار ایران

حمایت نماینده مجلس از وزیر پیششنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۳۸۸

نماینده شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس با اشاره به معرفی حجت الله عبدالملکی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعلام کرد که جوانی و انقلابی بودن می‌تواند از شاخص‌های لازم برای تصدی وزارت کار باشد.

به گزارش ایلنا، حسین بامیری اعلام کرد: با صحبت‌ها و برنامه هایی که حجت الله عبدالملکی طی چند روز اخیر در کمیسیون‌های مجلس ارائه کردند و مجموع اقدامات و فعالیت هایی که داشتند، وی را فردی مشرف بر امور با اطلاعاتی دقیق میبینیم.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارتخانه عریض و طویلی از ترکیب چند وزارتخانه سابق است که در حال حاضر تجمیع شده و شخصی که راس این وزارتخانه قرار می‌گیرد باید مدیریتی قوی داشته باشد.

بامیری ادامه داد: حجت الله عبدالملکی برنامه‌های خوبی را تهیه و تدوین کرده و به زبان آورده است و با توانمندی که این شخص دارد قطع یقین اتفاق های خوب و مبارکی در وزارتخانه رقم خواهد خورد.

حسین بامیری نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این طبیعی است که وزیر پیشنهادی کار مخالفانی دارد و این مخالفان در رسانه ها فضاسازی های نیز می کنند، اما در روزهای آینده اشخاصی نیز که موافق نبوده و همراه نیستند هم با توجه به روشنگری های عبدالملکی در خصوص تبیین مواضع و رویکردها و کارکردهای خود رو به بهبودی میروند.

بامیری خاطر نشان کرد: یکی از مولفه های مدیریتی میتواند سن باشد.این  وزیر جوان میتواند با محافظه کار و دست به عصا نبودن، تعهد ، پاکی و پای بندی و همچنین فکرهای آرمانی خود وزارتخانه را به سر منزل مقصود برساند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در آغاز به کار مجلس یازدهم یکی از ویژگی های این مجلس را بحث تجربه سابقه، جوانی و انقلابی‌گری نمایندگان اشاره کرد ، جوانی و انقلابی بودن عبدالمالکی می‌تواند یکی از شاخص و پارامترهای خوب این شخص برای تصدی وزارت کار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز