خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای برای روز خبرنگار/ همه ما «صدای مهارت» باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۴۲

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با انتشار پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام علی‌اوسط هاشمی آمده است:

در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نام «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع‌زدایی ها» مزین شده است، جایگاه ارزشمند اصحاب جهادگر رسانه‌های ارتباط جمعی، آنان که با اندیشه روشن وکلام نافذشان قلم را جان می‌بخشند تا در مسیر روشنی افکار جامعه و آگاه سازی مردم، نقشی ارزنده برجای نهند، بیش از همیشه نمایان است. 

در عصری که «انقلاب در حوزه مهارت» یک ضرورت جهانی است و مهارت؛ هنوز در کشور ما در غربت است و از جایگاه واقعی خود در جامعه برخوردار نیست، به تریبون‌ها و صداهای بلند به گستره ایران نیازمندیم، همه ما باید «صدای مهارت» باشیم و در این راستا نقش آفرینی اصحاب تلاشگر رسانه، پشتیبانی گرانبها و ارزشمند برای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است. 

هفدهم مرداد ماه؛ «روز خبرنگار» که مقارن با سالروز شهادت شهید والامقام «محمود صارمی» اسوه صداقت و از خودگذشتگی و مظهر شجاعت و رشادت در عرصه مقدس اطلاع رسانی است را ارج نهاده و این روز را به همه خبرنگاران و تلاشگران رسانه‌های ارتباط جمعی تبریک می‌گویم. 

بدین وسیله همراهی و همدلی بی‌دریغ اصحاب دلسوز و روشنگر رسانه با سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور که همچون پلی مستحکم در پیوند با مخاطبان و پشتوانه‌ای گران‌بها در تعالی جایگاه مهارت در جامعه است را ارج نهاده و تقدیر می‌نمایم. 

برایتان آرزوی توفیق و اثربخشی روز افزون دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز