خبرگزاری کار ایران

نتایج دیدار بازنشستگان با نوبخت/ مشکل بازنشستگان پیش از موعد حل می‌شود/ وعده برای پرداخت حق مناطق جنگی بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۲۸۵

در دیدار نمایندگان بازنشستگان، رئیس سازمان برنامه و بودجه وعده داده شد تا پایان کار این دولت، مشکل بازنشستگان حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان مطالباتی دارند که باید قبل از پایان کار دولت دوازدهم برآورده شود که اگر به درازا بکشد و به دولت بعدی موکول شود، ممکن است در روند اجرای آن‌ها اختلال ایجاد شده یا برای مدتی دچار وقفه شود.

به همین دلیل است که بازنشستگان دغدغه‌های بسیار دارند و در همین راستا در هفته‌ای که گذشت، با محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) یک نشست برگزار کردند.

حاضران در این نشست می‌گویند: پس از طرح مسائل و مشکلات بازنشستگان، نوبخت در خصوص مطالبه بازنشستگان پیش از موعد اظهار داشت: انشاءالله با دایمی شدن همسان‌سازی حقوق، مشکل  این گروه از  بازنشستگان  هم خیلی کمتر خواهد شد. رییس برنامه و بودجه کشور در خصوص حق مناطق جنگی بازنشستگان و عملیاتی شدن آن، قول اجرایی شدن و صدور احکام را داد.

به گفته بازنشستگان، نوبخت در ادامه در مورد فوق‌العاده ویژه کادر بهداشت و درمان و نیز حذف بند ۷ لایحه رتبه‌بندی نیز  اظهار داشت: هیچ نگرانی نداشته باشید؛ تمام این مشکلات حل خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز