خبرگزاری کار ایران

دومین روز تجمع کارگران بخش کشاورزی هفت‌تپه در اعتراض به ممنوعیت استفاده از آب

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۷۹۴

اعتراض جمعی از کارگران بخش کشاورزی مجتمع کشت و صنعت هفت تپه که از روز گذشته (۱۱ خرداد ماه) در واکنش به وضعیت بی‌آبی مزارع زیر کشت در مقابل ساختمان مدیریت مجتمع آغاز شده بود، امروز نیز ادامه یافت.

تعدادی از کارگران حاضر در تجمع امروز به خبرنگار ایلنا گفت: در تجمع روز نخست که دیروز (سه شنبه ۱۱ خردادماه) در مقابل ساختمان مدیریت این مجتمع صورت گرفت به جز وعده‌ پیگیری هیچ پاسخ قاطعی ازسوی مسئولان شنیده نشد و ما ناچار شدیم برای احقاق حقوق از دست رفته‌مان امروز نیز در مقابل ساختمان اداری مقابل دفتر مدیریت تجمع کنیم.

کارگران معترض می‌گویند دلیل اعتراض ما کارگران بخش کشاورزی مجتمع نیشکر هفت تپه به ممنوعیت‌های اعلام‌ شده برای کشت و استفاده از آب برای مزارع است.

به گفته آنان، کارگران این واحد تولیدی به این دلیل پیگیر مطالبات خود هستند که دغدغه تامین معاش خانواده‌هایشان را دارند و از مدیریت کارخانه و مسئولان شهرستانی و استانی انتظار دارند که به دغدغه‌های آن‌ها احترام بگذارند.

معترضان با بیان اینکه هر یک از ما کارگران دست‌کم دارای سه سر عائله هستیم و تامین مخارج زندگی بسیار برایمان سخت شده، در ادامه گفتند: در صورتی که مشکل بی‌آبی مزارع زیر کشت هفت تپه مرتفع نشود جدا از به هدر رفتن زحمات یکساله کارگران، امنیت شغلی و حقوقی کارگران شاغل در مزارع همانند کارگران آب رسان و میراب با خشک شدن مزارع سر سبز به خطر خواهد افتاد.

به گفته کارگران در این شرایط که با چشمانمان شاهد از بین رفتن زحمات یکساله‌مان هستیم، نمی‌توان از ما انتظار داشت که نسبت به وضعیت پیش آمده بی‌تفاوت بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز