خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی مخابرات مطرح شد؛

تضییع حقوق کارکنان و بازنشستگان مخابرات پس از خصوصی‌سازی/ امیدواریم اوضاع تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۰۴

میثم باقری گفت: امیدواریم اوضاع نسبت به گذشته تغییر کرده و به مطالبات کارکنان مخابرات بیش از قبل توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز ۲۷ اردیبهشت روز جهانی مخابرات است؛ میثم باقری (رئیس انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان قم) در رابطه با این روز و مطالبات کارکنان مخابرات گفت: به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری کارکنان مخابرات استان قم ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و مخابرات را تبریک عرض می‌گویم. ‌ارتباطات زیرساخت، توسعه اقتصادی در همه کشورها محسوب می‌شود. رشد و بالندگی صنعت ارتباطات و به ویژه شرکت مخابرات ایران به عنوان تامین کننده اصلی ارتباطات برای هموطنان عزیز در پهنه گسترده ایران اسلامی، در گرو انگیزه کاری و شادابی کارکنان شرکت مخابرات است که متاسفانه در سالهای پس از واگذاری این شرکت به بخش غیر دولتی، توجهی به آن نشد و شاهد تضییع گسترده حقوق کارکنان و بازنشستگان مخابرات و به ویژه کارکنان شرکتهای پیمانکاری تامین نیرو در مخابرات بودیم که با وجود انجام فعالیت‌های تخصصی در توسعه و نگهداری شبکه‌های مخابراتی در جای جای  کشور ایران، از دریافت دستمزد متناسب با تخصص و مهارت خود، همواره محروم بوده‌اند.

وی افزود: امروز اگرچه با تغییرات مدیریتی انجام گرفته در سطح شرکت مخابرات ایران، شاهد عزم و اراده‌ای قابل توجه برای ادای حقوق از دسته رفته کارکنان هستیم اما عدم افزایش تعرفه‌های خدمات مخابراتی در مدت زمان طولانی چندین ساله در کنار افزایش چند برابری هزینه‌های مرتبط با نگهداری شبکه‌های مادر مخابراتی از جمله نرخ ارز، باعث ایجاد مانع کلی در حرکت و رشد شرکت مخابرات و تاثیرگزاری آن بر معیشت کارکنان و بازنشستگان این شرکت شده است.  

باقری در پایان مطالبه‌ی اصلی خود را طرح می‌کند: از وزارت ارتباطات می‌خواهیم با توجه به شعار سال، با واقعی‌سازی و تطبیق تعرفه‌های خدمات مخابراتی با تورم سال‌های گذشته، هرچه سریعتر شرایط رشد و رونق تولید و ارائه خدمات برای شرکت مخابرات را تسهیل کند و بستری فراهم سازد تا معیشت کارکنان و بازنشستگان مخابرات نیز بهبود یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز