خبرگزاری کار ایران

حرف‌های بازنشستگان کردستانی؛

بنری برای تشکر از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی/ امیدواریم در احکام اردیبهشت همه افزایش‌ها در پایه مستمری قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۴۱۳

بازنشستگان کردستانی با اعلام تشکر از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، خواستار صدور سریع‌تر احکام حقوقی اردیبهشت ماه شدند.

جمعی از بازنشستگان مریوان در استان کردستان در تماس با خبرنگار ایلنا، از افزایش مناسب مستمری‌ها ابراز رضایت کردند و گفتند: خوشنودیم که ماه‌ها تلاش و مطالبه‌گری بازنشستگان سراسر کشور نتیجه داد و با افزایش عادلانه مستمری‌ها و اجرای متناسب سازی، دریافتی بازنشستگان کارگری به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

آن‌ها اعلام کردند: کانون بازنشستگان مریوان با نصب یک بنر مقابل اداره تامین اجتماعی، تشکر خود از جناب سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را ابراز کرده است.

این بازنشستگان در عین حال اعلام کردند: در انتظار صدور و ابلاغ احکام حقوقی اردیبهشت ماه هستیم. امیدواریم ظرف یکی دو روز، این احکام صدر شود. در ضمن امید داریم همانطور که وعده داده‌اند در احکام اردیبهشت، همه افزایش‌های صورت گرفته ذیل پایه مستمری قرار بگیرد و از این به بعد، جزو لاینفک مستمری‌ها باشد تا مشکلی که در فروردین امسال پیش آمد، دیگر پیشامد نکند.

آن‌ها افزودند: پیش از این نیز اعلام شده بود فقط برای اینکه بازنشستگان بدانند افزایش هر مولفه چقدر بوده، مولفه‌ها را جدا از مستمری زده بودند و قاعدتا این مشکل باید در اردیبهشت حل شود.

این بازنشستگان در پایان از همه افراد، تشکل‌ها و رسانه‌هایی که آن‌ها را در پیگیری مطالبات یاری رساندند، تشکر کردند و گفتند: این دستاوردها ساده به دست نیامده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز