خبرگزاری کار ایران

کاهش حوادث کار و افزایش مرگ‌ومیر در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۸۸۹

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه ۴۳۲ حادثه کارطی هشت ماهه اول سال‌جاری در استان رخ داده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ نفر کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، عطا متین فرپ گفت: در هشت ماه گذشته، ۲۶ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، ۲۲ نفر افزایش داشته است.

وی درباره راهکارهای کاهش حوادث کار افزود: آموزش نقش مهمی در کاهش تلفات حوادث دارد که آنهم به دلیل شرایطی که شیوع کرونا ایجاد کرده دچار مشکلاتی است.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه جدا از بحث آموزش بالا بردن سطح ایمنی محل کار کارگران را دارای نقش مهمی در کاهش تلفات دارد، در ادامه گفت: در کنار بازدید و بازرسی دوره‌ای که ازسوی اداره کار انجام می‌شود، کارگران و کارفرمایان نیز باید سطح ایمین کارگاه خودرا بالا ببرند و تلاش کنند تا از احتمال هر گونه حادثه پیشگیری کنند.

وی در پایان اظهار داشت: در این مدت ۱۹ هزار بازدید از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی استان انجام شده که به میزان بازرسی‌هایی است که پارسال انجام شده است.

۸۸۷ هزار و ۷۰۳ کارگر بیمه شده در ۸۲ هزار و ۲۸۱ کارگاه استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی مشغول کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز