خبرگزاری کار ایران

توضیحات مدیریت آلومینیوم مازندران در مورد یک خبر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۴۹۳

مدیریت کارخانه آلومینیوم مازندران درباره خبر منتشره در خبرگزاری کار ایران (ایلنا) با عنوان «کارخانه آلومینیوم آمل فعالیت خود را از سر گرفت/ بازگشت به کار کارگران» توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بخش کارگری خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در تاریخ ۱۶ آذر ماه سال جاری (۹۹) خبری با عنوان آلومینیوم آمل فعالیت خودرا از سر گرفت/ بازگشت به کار کارگران، که مربوط به واحد آلومینیوم آبسکون شهرستان آمل در مازندران است را منتشر کرد. گرچه این مطلب قبل از انتشار به تایید برخی منابع کارگری استان مازندران رسیده بود، اما پس از انتشار آن در بخش‌هایی از این خبر به نام کارخانه آلومینیوم مازندران آمده است که موجب انتقاد مدیریت واحد آلومینیوم مازندران قرار گرفته و خواستار اصلاح آن بخش شد.

متن ارسالی افشین نوایی (مدیرت شرکت آلومینیوم مازندران) به شرح زیر است:

احتراماً، پیرو خبر شماره ۱۰۰۶۱۶۱ مورخ ۱۶/۶/۹۹ توسط آن خبرگزاری به استحضار می‌رساند شرکت آلومینیوم مازندران واقع در کیلومتر ۳ جاده آمل به بابل از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را شروع کرده و اکنون بالغ بر ۱۰۰ نفر نیروی کار به صورت سه شیفت در این مجموعه مشغول به فعالیت می‌باشند و از لطف خداوند در تمام این ایام از شروع فعالیت تاکنون با تمام توان مشغول فعالیت می‌باشد. البته در مسیر تولید این شرکت نیز شبیه سایر همکاران یک سری مشکلاتی داشته و دارد که این مشکلات بیشتر از تحریم‌های ناجوانمردانه و یکسری قانون‌های دست و پا گیر و ثبات نداشتن قوانین به خصوص در بخش واردات و صادرات می‌باشد که اگر مسئولین واقعاً فرمایشات رهبری را سرلوحه مسیر خود قرار دهند ان شاءالله حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز