خبرگزاری کار ایران

شروع عملیات برج‌های دوقلو با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان در شهرکرد

کد خبر : ۲۰۲۹۰۸

شوراهای اسلامی به‌دلایل مختلف تا کنون جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده‌اند.

محمد رضا بیاتی، رییس شورای اسلامی شهرکرد، ضمن اعلام مطلب فوق گفت: مدیریت شهری یک مدیریت واحد است که متاسفانه در کشور و شهر‌ها وجود ندارد و اگر این مدیریت شهری اجرا می‌شد برنامه‌ها منسجم‌تر انجام می‌گرفت.

وی افزود: شورای شهر باید برنامه پنج ساله کوتاه مدت داشته باشد تا بتوانیم آنچه مردم می‌خواهند برای آن‌ها آماده شود و یک حکمرانی محلی ایجاد شود.

بیاتی گفت: برنامه داریم که بتوانیم شهر را را بایک برنامه علمی اداره کنیم و دنبال رفاه و آسایش مردم هستیم و باید از سرمایه گذاران خصوصی برای شهر سازی و مدیریت شهری استفاده کنیم و مطبوعات و رسانه‌ها خواسته‌های مردم را به عنوان مطالبات مردم از مدیریت شهری ارتقاء دهند تا بتوانیم از حالت سنتی خارج شده و به حالت علمی دست یابیم.

وی افزود: هر طرح عمرانی‌ای در پیوست فرهنگی آن اعلام شود. هر شهروند یک حق و یک وظیفه دارد و باید سطح فرهنگ مردم را برای مدیریت شهری ارتقاء دهیم. عزت نفس و حرمت مردم حفظ شود و انتظارات مردم در حد همکاری آن‌ها باشد. چون توان شهرداری بسیار پایین است و محدودیت عجیبی دارد.

وی مهم‌ترین طرح عمرانی شهرداری را احداثبرج‌های دوقلو اعلام کرد که بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد که ۴۰ میلیارد تومان آن از محل فروش اوراق مشارکت در سطح ملی تامین شده‌است و بقیه آن به مرور زمان توسط شهرداری شهرکرد تامین می‌شود و در آینده نزدیک سازه فلزی آن ساخته و نصب خواهد شد و ساختار شکلی آن مشخص خواهد شد.

مهندس بیاتی از ادامه مسیل‌های شهرکرد با بیش از یک میلیارد تومان هزینه، جهت رفع معضل آبگرفتگی در سطح شهرکرد و ادامه خیابان کاشانی که آماده بهره برداری است و نیز ادامه بلوار بلوار دانشگاه آزاد تا میدان بزرگ راه آهن و ایجاد آرامستان جدید در کنار اتوبان شهرکرد سامان و احداثدالان سبز از شهرکرد تا فرخ شهر خبر داد.

در ادامه طیبه شریفی، عضو شورای شهرکرد، گفت: از لحاظ روان‌شناسی و طبق آمار، مردم شهرکرد افسردگی شدید دارند و گرانی شهر به سبک زندگی مردم تاثیر گذاشته و برون رفت سرمایه داریم آسیب‌های ا جتماعی، آمار طلاق، اعتیاد و مسائل بیکاری بیداد می‌کند.

وی افزود: اصناف قلب تپنده یک شهر هستند. بازار شهرکرد دیر باز و زود بسته می‌شود. تعامل اصناف با مردم کم است و جلساتی در این رابطه با اصناف برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز