خبرگزاری کار ایران

۶ دوربین ثبت تخلف مکانیزه در شهرکرد نصب می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۱۶۳

رئیس شورای شهرکرد از نصب ۶ دوربین ثبت تخلف مکانیزه (کنترل سرعت) در سطح شهر خبرداد.

به گزارش ایلنا، مصطفی حیدری در نشست  اداری با اعضای شورا ی شهرکرد اظهار داشت: توسعه زیرساخت هوشمندسازی شهرکرد از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های مدیریت‌شهری شهرکرد است که می تواند کاهش چشمگیر آمار تصادفات در نقاط حادثه خیز معابر پرتردد را کاهش دهد.

وی افزود: نصب سامانه‌های ترافیکی با هدف سهولت در مدیریت و نظارت بر تردد خودروها و ترافیک شهری، رصد خودروها به شکل آنلاین، تسهیل در عبور و مرور خودروها، برقراری و افزایش انضباط ترافیک در معابر شهر و رعایت سرعت مطمئنه در این محورها توسط رانندگان انجام می‌شود. 

حیدری بلوار امام رضا(ع)، بلوار رهبر، بلوار آیت‌الله کاشانی_شرقی، کمربندی ۱۵ خرداد را از جمله مکان های مهم و پرتردد شهر عنوان کرد و گفت: دوربین های کنترل تردد به زودی در این مسیرها نصب و راه اندازی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطر نشان کرد: مجوز خرید تجهیزات، نصب و راه‌اندازی سامانه ثبت تخلف مکانیزه (کنترل سرعت) توسط شهرداری با مبلغ ۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با نظر موافق اعضای شورای اسلامی شهرکرد به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، در حال حاضر در ۱۲ نقطه شهرکرد ۳۵ دوربین نظارت تصویری نصب و فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز