خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا:

۱۰۰ فقره انشعاب آب در روستای دستگرد امامزاده نوسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۸۴۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، از نوسازی ۱۰۰ فقره انشعاب آب فرسوده در روستای دستگرد امامزاده خبرداد.

محمد کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به منظور کاهش هدررفت و پرتی آب، حل مشکل افت فشار آب و افزایش توان مدیریت تولید و توزیع آب شرب ، ۱۰۰ فقره از انشعابات آب این روستا نوسازی شد.

وی با اشاره به از مدار خارج نمودن خطوط فرسوده و قدیمی آب رسانی افزود: عملیات اصلاح شبکه با اجرای ۲هزار متر لوله گذاری نیز در روستای دستگرد امامزاده انجام شد.

کریمی بین کرد: سایز‌های لوله آب آشامیدنی تعویض شده در این طرح در ۴ اندازه از ۶۳ میلی متر تا ۱۱۰ میلی متر از جنس پلی اتیلن با قابلیت تحمل فشار ۱۰ بار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اجرای عملیات اصلاح شبکه نقش مهمی در مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب دارد، خاطرنشان کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد  ریال انجام شد.

وی تصریح کرد: نوسازی انشعابات آب، تقویت فشار آب، کاهش پرتی آب و پایداری شبکه توزیع آب شرب رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا روستای دستگرد امام زاده واقع در بخش فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد واقع در استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز