خبرگزاری کار ایران

محور شهرکرد - بروجن - لردگان به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۵۵۰

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود تا دو هفته آینده آسفالت بخش باقی مانده در محور شهرکرد به بروجن به لردگان انجام و این مسیر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی مقصودی در شورای اداری شهرستان بروجن، اظهار داشت: یکی از پروژه مهم و ملی در این شهرستان تکمیل محور شهرکرد به بروجن به لردگان بود که بخشی از این محور در ورودی و خروجی شهرهای سفیددشت و فرادنبه باقی مانده که پیش‌بینی می‌شود تا دو هفته آینده آسفالت بخش باقی مانده در محور شهرکرد به بروجن به لردگان انجام و این مسیر به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در سفر ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری مقرر شد برای این پروژه 430 میلیارد تومان اعتبار و قیر تخصیص داده شود، از این مبلغ 190 میلیارد تومان سال گذشته تخصیص یافته است.

مقصودی با اشاره به کمربندی شمالی بروجن، تصریح کرد: بخش‌هایی از این محور آسفالت شده است اما برای جابه‌جایی خط انتقال آب مشکلاتی با شرکت آب و فاضلاب استان وجود دارد که با پیگیری در حال رفع آن هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در سال گذشته 2 هزار تن قیر برای پروژه‌های راهسازی بروجن دریافت کردیم و توانستیم حدود 5 کیلومتر از مسیر در محدوده بلداجی تا سه‌راهی گندمان آسفالت کنیم و این مسیر به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان ساختمان فرهنگسرای گندمان، ساختمان پزشکی قانونی بروجن، مصلی شهر بروجن، مصلی بلداجی، فرهنگسرای فرادنبه و بازنگری طرح جامع شهر بروجن را جز دیگر پروژههای مهم این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز