خبرگزاری کار ایران

۵۵۰ کارت بازرگانی در چهارمحال و بختیاری صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۶۹۲

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ظرف ۴۰ روز گذشته ۵۵۰ کارت بازرگانی در استان صادر شد.

به گزارش ایلنا، شهرام زارع روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان در تلاش است تا روند صادرات محصولات تولیدی استان را تسهیل کند.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های این اتاق راه اندازی مدرسه تاجرپروری ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال است و درصدد هستیم این مدرسه را ظرف یک ماه آینده فعال کنیم.

زارع هدف از راه اندازی مدرسه تاجر پروری را  آموزش‌های لازم در خصوص راه‌اندازی کسب و کار و فنون تجارت و بازرگانی عنوان کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در دوره قبل هیات مدیره اتاق بازرگانی ۳۸۶ کارت بازرگانی در استان صادر شده بود، کارت ها ظرف ۴۰ روز گذشته به ۵۵۰ مورد افزایش یافت و درصددیم ظرف چهار سال آینده به یک هزار کارت برسد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای توسعه اقتصادی استان نیاز به تکمیل زیرساخت‌های موجود است و برخی از شهرها و نواحی صنعتی استان هنوز از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار نیستد و همین موضوع جذب سرمایه‌گذار را با چالش روبرو می‌کند.

امین مالکی گفت: با همت استاندار تلاش بسیاری برای ایجاد زیرساخت‌ها  به ویژه در حوزه راه‌ها، حمل و نقل و تامین آب شکل گرفته که این موضوع نوید روزهای بهتری را برای توسعه اقتصادی استان می‌دهد.

رئیس هئیت مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان عنوان کرد: اتاق بازرگانی حلقه ارتباطی بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی است و در همین راستا هشت کمیسیون در اتاق استان راه اندازی شده است.

سید سعید فیاضی افزود: از صدور کارت بازرگانی تا آموزش و پژوهش و ارتقای سطح دانش تُجار و بازرگانان از وظایف و رسالت‌های اتاق بازرگانی است که این مهم به جد پیگیری می‌شود.

وی کمک به کسب و کارهای موجود و جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف از اهداف مهم و اساسی این اتاق عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، چهارمحال و بختیاری در خصوص هفت محصول فولاد، ورق فولادی، بادام، گز، خوراک آبزیان، پتروشیمی و سیمان پتانسیل و قابلیت‌های بسیاری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز