خبرگزاری کار ایران

استان چهارمحال و بختیاری موفق به دریافت جایزه ملی کیفیت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۳۶۸

مدیر کل استاندارد و تحقیقات استان چهارمحال و بختیاری از دریافت جایزه ملی کیفیت در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، مهدی پژوهش در نشست با خبرنگاران استان اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رعایت استاندارد ها شده و جایزه ملی کیفیت را دریافت کرده است.

وی افزود: در سال جاری بسته تحول تصویب شد که این بسته در ۴۶ بند و در سه محور افزایش کمی و کیفی تولیدات، استاندارد سازی علم نوین و توسعه فناورانه تشکیل شده است و تا اردیبهشت سال آینده اعتبار دارد.

پژوهش خاطر نشان کرد: در سال گذشته هشت حوزه هتل ها، مهمانسراها، میدان میوه و تره‌بار، پایانه‌های مسافربری، بهزیستی، مدارس و قالی‌شویی، ایجاد آزمایشگاه برای محصولات خاص مورد پایش قرار گرفتند.

مدیر کل اداره استاندارد و تحقیقات استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مقابله با کم‌فروشی از رسالت‌های سازمان استاندارد است، میزان کم‌فروشی در کشور به‌طور میانگین ۳۹ درصد است و در استان ما کمتر از پنج درصد است که با تذکر و اخطار مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

مهدی پژوهش حفظ ایمنی، بهداشت و سلامت را مهمترین هدف استاندارد از انجام نظارت های خود برشمرد و افزود: انجام این رسالت رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز