خبرگزاری کار ایران

تصویب ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری هفشجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۹۵۸

شهردار شهر هفشجان گفت: در سال جاری به این شهرداری ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد.

به گزارش ایلنا داود رشیدی در تور خبری با خبرنگاران از بازدید پروژه های شهر هفشجان اظهارداشت:بودجه شهرداری هفشجان سال گذشته ۱۸۰ میلیارد ریال و امسال ۳۶۰ میلیارد ریال تصویب شد که این بودجه نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۶ هزار نفر از مجموع ۲۵ هزار شهروند هفشجانی در داخل و خارج چهارمحال و بختیاری به‌عنوان کارگر فنی تخصصی حوزه صنعت جوش مشغول به کار هستند.

رشیدی با اشاره به  ۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری سنگین و نیمه‌سنگین در شهرداری وجود دارد بیان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد این ماشین‌آلات فرسوده و هزینه‌بَر است و به‌طور میانگین بیشتر از ۱۵ سال عمر دارند.

شهردار هفشجان خاطر نشان کرد: در سال قبل هفت هزار و ۲۰۰ تن آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها، کوچه‌ها و معبرهای این شهر انجام شد.

وی موزاییک فرش پیاده روها، اصلاح و ساخت کانال ها، اجرای فاز اول جاده سلامت، زیرساخت های منطقه گردشگری چشمه زنه، سامان دهی معابر و خیابان های آرامستان، خرید لوازم بازی پارک های هفشجان و تعمیر ماشین آلات شهرداری را از جمله اقدامات دیگر در سال گذشته عنوان نمود و گفت: جهت اجرای این اقدامات اعتباری بالغ بر ده میلیارد و نهصد میلیارد تومان هزینه شده است.

 وی با اشاره به اینکه  ۱۵ هکتار بافت فرسوده در شهر وجود دارد افزود: سال گذشته هفت میلیارد ریال برای سامان‌دهی این بافت هزینه شد.

رشیدی اجرای کمربندی هفشجان، آسفالت جاده هفشجان به مصطفی‌آباد، راه‌اندازی پارکینگ آرامستان، سامان‌دهی دستفروشان و راه‌اندازی بازار روز و انتقال صنایع نیمه مزاحم به فن آوران را از جمله برنامه های اولویت دار شهرداری در سال‌‎جاری عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز