خبرگزاری کار ایران

کالاهای یارانه‌ای در چهارمحال و بختیاری عرضه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۶۰

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ی چهارمحال و بختیاری گفت: در استان کالاهای اساسی یارانه‌ای به صورت گسترده و یکنواخت در تمامی نقاط استان از 15 اسفند توزیع می شود.

به گزارش ایلنا، محمدکاظم منزوی در نشست با اتحادیه تعاونی های روستایی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان اظهار داشت: در طرح توزیع کالاهای یارانه‌ای علاوه بر استقرار غرفه‌هایی در شهر عرضه کالا در فروشگاه‌های  زنجیره‌ای استان بین 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.

وی افزود: کالاهای اساسی باید به گونه ای توزیع شود که به همه نقاط استان به ویژه در مناطق محروم کالاهای یارانه ای اختصاص یابد.

منزوی تصریح کرد: برگزاری نشست با نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای استان برای نخستین بار برگزار شده و امید است این تعامل تداوم یابد و بتوانیم در توزیع مناسب کالاهای موردنیاز مردم گام های بزرگتری برداریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: شرکت‌های اتحادیه روستایی نیز مباشر تامین خرما و تخم مرغ برای ماه مبارک رمضان هستند.

به گزارش ایلنا کالاهای اساسی به میزان کافی در استان ذخیره سازی شده است و برای تامین کالاهای مورد نیاز استان برای عید نوروز با کمبودی روبرو نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز