خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان:

گاز ۳۹ سازمان دولتی چهارمحال و بختیاری قطع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۲۹۲

مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از قطع شدن گاز ۳۹ سازمان دولتی در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، جهانبش سلیمیان اظهار داشت: از پایش مصرف گاز ۷ هزار و ۴۹۸ مورد از دستگاه‌های اجرایی، اماکن دولتی و عمومی این استان برای ۸۳ سازمان اخطار صادر و گاز ۳۹ اداره دولتی قطع شده است.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکان در مصرف گاز طبیعی، این شرکت از ابتدای آذر ماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس استان کرده است.

سلیمیان با اشاره بر رعایت دمای ۲۱-۱۸ درجه در فضای داخلی و دمای ۱۸ درجه در راه رو‌ها ، فضا‌های عمومی و سرپوشیده یادآورشد: توجه به پایداری این وضعیت از جمله مهمترین وظایف تیم‌های پایش است.

وی در پایان از تمامی ادارات، سازمان‌ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست تا با روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل برای ساختمان‌هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی  نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام ورزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز