خبرگزاری کار ایران

تعطیلی بیشتر استخرهای کرمانشاه به‌دلیل قطع گاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۲۰۱

 رئیس هیات شنا استان کرمانشاه از تعطیلی اکثر استخرهای استان به دلیل قطع گاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،پیمان جاویدان  با اشاره به فعالیت حدود 28 استخر در استان، اظهار کرد: اکثر استخرهای استان به دلیل قطع گاز تعطیل شده‌اند.

وی اضافه کرد: شرکت گاز به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز و جلوگیری از قطع گاز مشترکین خانگی، گاز استخرها را قطع کرده که این مسئله تعطیلی استخرها را به دنبال داشته است.

رئیس هیات شنا استان کرمانشاه تصریح کرد: تنها چند استخر استان همچون باران و پازریک که مشغل آنها با گازوئیل کار می‌کند در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می دهند که البته آنها هم برای تامین گازوئیل با مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه تعطیلی استخرها زیان زیادی را متوجه استخرداران خواهد کرد، گفت: تعطیلی استخرها طی دوسال شیوع بیماری کرونا و حالا هم به دلیل قطع گاز خسارات زیادی را به استخرداران وارد و مشکلاتشان را دو چندان کرده است.

جاویدان یادآورشد: بسیاری از استخرداران تسهیلات بانکی گرفته‌ و پرسنلی دارند که باید دستمزد آنها را پرداخت کنند، از طرفی هزینه های جانبی زیادی هم وجود دارد که باید بپردازند، برای همین این شرایط زیان زیادی را به آنها وارد می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز