خبرگزاری کار ایران

قیمت هر اونس طلا به زیر ۱۳۰۰دلار رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۳۲

قیمت هر اونس طلا پس از کاهش ۱.۳ درصدی در طی ۳ جلسه گذشته، امروز با اندکی کاهش به ۱۲۹۵ دلار و ۴۴ سنت رسید.

با انتشار آمارهای قوی از بازار مسکن آمریکا که موجب رشد شاخص ها در بازارهای بورس شد قیمت جهانی طلا به روند نزولی خود ادامه داد و به ۱۲۹۵ دلار در هر اونس رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از رویترز، همزمان با انتشار آمارهای قوی از بازار مسکن آمریکا که موجب رشد شاخص ها در بازارهای بورس شد و جذابیت بازار طلا را کاهش داد، قیمت فلز زرد پس از ۳ روز کاهش متوالی امروز نیز اندکی کاهش یافت.

سرمایه گذاران در عین رصد کردن تنش های ژئوپلتیک رو به افزایش، در انتظار انتشار صورت مذاکرات نشست جولای فدرال رزرو هستند تا سرنخ هایی در مورد چشم انداز سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا به دست بیاورند.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا پس از کاهش ۱.۳ درصدی در طی ۳ جلسه گذشته، امروز با اندکی کاهش به ۱۲۹۵ دلار و ۴۴ سنت رسید.

در میان سایر فلزات گرانبها، پالادیوم پس از ۷ روز متوالی کاهش، شاهد افزایش قیمت بود، اما همچنان در نزدیکی پایین ترین قیمت دو ماه اخیر باقی ماند.

قیمت نقره نیز به پایین ترین رقم دو ماه اخیر نزدیک شد، در حالی که قیمت پالادیوم تنها اندکی پایین تر از بالاترین رقم ۱۳ سال اخیر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز