خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در جمع خبرنگاران:

قیمت قطعی بنزین تصویب نشده است / مردم به ۵ گروه در آمدی تقسیم شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۱۰

بنزین و گازوئیل از جمله کالاهایی است که اگر بخواهیم هدفمندی آن را اعلام کنیم شب قبل از آن قیمت تعیین شده را اعلام می کنیم اما هنوز قیمت قطعی تصویب نشده است.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: قیمت بنزین اعلام نشده است و در صورت تایید شب قبل از اجرا، قیمت آن را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسحاق جهانگیری در حاشیه اولین گردهمایی استانداران و فرمانداران دولت یازدهم که از صبح امروز در وزارت کشور در حال برگزاری است، در پاسخ به سوالی در خصوص تعیین قیمت بنزین در مرحله دوم هدمفندی یارانه‌ها گفت: قیمت بنزین برای اجرا در این مرحله اعلام نشده است.

وی خاطر نشان کرد: بنزین و گازوئیل از جمله کالاهایی هستند که اگر بخواهیم هدفمندی آن را اعلام کنیم، شب قبل از آن قیمت تعیین شده را اعلام خواهیم کرد اما هنوز قیمت قطعی آن تصویب نشده است.

جهانگیری در خصوص زمان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها وثبت نام آن اظهار داشت: ثبت نام هدفمندی یارانه ها از ۲۰ فروردین شروع می‌شود و بعد از ثبت نام فرصتی دیگری داده خواهد شد که اگر فردی نتوانسته ثبت نام کند، ثبت‌نام کرده تا بعد از آن، کار آغاز شود.

معاون اول رئیس جمهور درباره سقف حقوقی و درآمدی برای هدمفندی یارانه‌ها تصریح کرد: در فرمی که قرار است ثبت نام کنند؛ مردم به ۵ گروه در آمدی تقسیم شده‌اند.

وی افزود: در واقع این مردم هستند که تعیین می‌کنند در کدام گروه قرار می‌گیردند و علتش این است که دولت تلاش دارد در مرحله اول با اعتمادی که به مردم دارد خود مردم تلاش کنند که اگر یارانه در زندگی آنها نقش تعیین کننده‌ای ندارد از دریافت آن انصراف بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز