خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم به ایلنا خبر داد:

آغاز بررسی بودجه ۹۳ از امروز در کمیسیون برنامه و بودجه / بودجه ۹۳ واقعی تنظیم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۶۳

به نظر می رسد مهمترین شاخص بودجه سال ۹۳، شفاف‌سازی دولت و واقعی تر شده درآمدها با هزینه ها در بودجه پیشنهادی دولت است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز بررسی بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه به طور جدی آغاز می‌شود، مهمترین شاخص بودجه سال ۹۳، شفاف سازی دولت و واقعی‌تر شده درآمدها با هزینه‌ها در بودجه پیشنهادی دولت است.

سید عبدالکریم هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه کمیسیون برنامه و بودجه با مسوولین اقتصادی کشور افزود: با توجه به توضیحات ارایه شده در کمیسیون، به نظر می‌رسد دولت سعی کرده بودجه ۹۳ با توجه به درآمدها و هزینه‌ها واقعی و شفاف بوده و با کمترین عدم تحقق مواجه شود.

وی مهمترین اولویت دولت در تدوین لایحه بودجه ۹۳ را توجه به بخش تولید دانست و اظهار داشت: مبارزه با گسترش تورم و بیکاری، ایجاد رونق اقتصادی و همچنین تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله مهمترین مشخصات بودجه امسال است.

وی تاکید کرد: دولت در بودجه ۹۳ به طرح‌ها و پروژه هایی را که پیشرفت بالای ۸۰ تا ۹۰ درصد دارد را در اولویت قرار داده است و برای این طرح ها اعتبارات بسیار خوبی را در نظر گرفته است.

وی افزود: بر اساس توضیحات ارائه شده معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور دولت در بودجه ۹۳ تلاش کرده تا برای سایر طرح‌ها اعتبارات کمتری در نظر گرفته شده است تا تعداد پروژه های نیمه تمام به حداقل برسد.

نماینده میناب و جاسک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می رسد مهمترین شاخص بودجه سال ۹۳، شفاف‌سازی دولت و واقعی تر شده درآمدها با هزینه ها در بودجه پیشنهادی دولت است.

هاشمی در ادامه با اشاره به تاکید دولت در رشد اقتصادی کشور در سال آینده افزود: بر اساس اظهارات رئیس جمهور و معاونان ایشان در توضخیح لایحه بودجه دولت می‌خواهد تمایل مردم به ورود به بازار سکه و مسکن و خودرو را به سمت بازار سرمایه و خرید سهام سوق دهد، بنابراین اگر دولت بتوان چنین اقداماتی را انجام دهد قطعا حرکت مثبتی در اقتصاد کشور خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز