خبرگزاری کار ایران

مدبر :سایپا از ورزش کارگری حمایت جدی تری خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۷۹۶

در دیدار امروز آقایان دکتر رمضی رئیس و خراسانی نایب رئیسی فدراسیون ورزش کارگری با مهندس مدبر سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی سایپا پیرامون روش های حضور پر رنگ تر سایپا در فعالیتهای ورزش کارگری بحث و تبادل نظر بعمل آمد .

به گزارش ایلنا، دکتر رمضی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه های فدراسیون ورزش کارگری و با  تاکید بر اهمیت ورزش در سلامت کارگران و افزایش بهره وری و نشاط جامعه خواستار حضور و توجه  بیشتر سایپا در فعالیتهای فدراسیون و ورزش کارگری شد. 

دکتر رمضی با اشاره به عضویت فدراسیون ورزش کارگری در فدراسیون جهانی ورزش شرکت‌ها ( company games) و حضور قدرتمندانه  کارگران ایران در دوره قبل، جایگاه سایپا بعنوان یک شرکت صنعتی معظم در این رقابت‌ها را با اهمیت توصیف کرد. 

برگزاری المپیادهای ورزشی کارگران صنایع خودرودر ایران از دیگر طرح های مطروحه در این جلسه بود که در آینده نزدیک با مشارکت بخش ورزش این صنایع و حمایت سایپا  اجرایی خواهد شد .

مهندس مدبر با  ابراز آمادگی سایپا از حمایت کامل در بخش ورزش کارگری  بر ضرورت یکپارچگی ساختار ورزش در اینگونه بنگاه‌ها برای برای امکان برنامه ریزی و حمایت بیشتر ورزش در بخش کارگری تاکید کرد و ابراز امیدواری واریز نمود با این اقدام در سایپا فعالیتهای ورزشی در بخش کارگری افزایش و سامان بیشتری پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز