خبرگزاری کار ایران

استراحتگاه سنگاچین ۱۴ تا ۱۶ شهریورماه میزبان جشنواره خانوادگی کارگران

خوش اخلاق : برای میزبانی دومین جشنواره آمادگی کامل داریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۷۵

مدیر مجموعه تفریحی رفاهی ورزشی کارگران بندرانزلی از آمادگی این مجموعه و پرسنل آن برای میزبانی دومین جشنواری تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران خبر داد و گفت: اگر چه میزبانی یک چنین رویداد بزرگی کاری سخت و دشوار است اما همکاران من با افتخار برای استقبال از مهمانان این جشنواره آماده می شوند و برای شروع جشنواره لحظه شماری می کنند.

به گزارش ایلنا عباس خوش اخلاق در گفت و گو با روابط عمومی اداره کل امور ورزشی افزود: افتخار میزبانی دومین جشتنواره خانوادگی کارگران در حالی همانند سال گذشته در تاریخ های 14 تا 16 شهریور ما نصیب مجموعه تفریحی ورزشی سنگاچین شده که خاطرات خوب نخستین جشنواره در ذهن همه ما هست و دوست داریم که بار دیگر آن شور و نشاط و همدلی را بین خانواده های کارگر شاهد باشیم.

وی افزود: یقینا میزبانی رویدادی با این اهمیت که همه مهمانان جزو یک خانواده محسوب می شوند و بسیاری از خانواده ها برای نخستین بار وارد مجموعه سنگاچین می شوند کار آسانی نیست ولی ما تلاش می کنیم بهترین امکانات و خدماتی که در حد توان داریم را به مهمانان عرضه کنیم.

خوش اخلاق درپایان گفت: تمامی تلاش ما این است که اوقات خوبی را برای خانواه هاییکه به سنگاچین می آیند رقم بزنیم و این کار بزرگ با همکاری اداره کل امور ورزشی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان یقینا به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد.

دومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران ایران طی روزهای 14 تا 16 شهریورماه با حضوربیش از 60 خانواده 4 نفری از6 استان غرب و شمالغرب کشور(منطقه 6)  در مجموعه زیبای تفریحی اقامتی کارگران سنگاچین برگزار خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز