خبرگزاری کار ایران

آغاز رقابت های کراس فیت قهرمانی کارگران کشور

کارگران ورزشکار در مصاف آیتم های سنگین کراس فیت

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۴۹۸

رقابت های کراس فیت قهرمانی کارگران کشور از امروز در جزیره کیش با حضور کارگران ورزشکاربرای نخستین بار و به صورت آزمایشی آغاز گردید.

به گزارش ایلنا، انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش کارگری که به تازگی آغاز به کار کرده، در اولین رویداد خود اقدام به برگزاری رقابت های کراس فیت آزمایشی قهرمانی کارگران کشور  به میزبانی نگین خلیج فارس(کیش) نموده است.

در این رقابت ها که با استقبال بی سابقه ورزشکاران کارگر روبرو شده بیش از ۶۴ ورزشکار در قالب ۳۲ تیم از استان های کشور طی یک روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. 

پیرهادی رییس انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به استقبال با شکوه ورزشکاران کارگر در این رقابت ها گفت: استقبال خوبی را در اولین دوره این رقابت ها شاهد بودیم که نشان دهنده  آینده روشن این رشته در میان خانواده کاروتلاش کشورمان می باشد.

رییس انجمن آمادگی جسمانی کارگران کشور همچنین در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته برای کراس فیت یادآور شد: به دنبال آن هستیم تا مکاتباتی را با فدراسیون جهانی ورزش کارگری داشته باشیم، تا بتوانیم این میزبانی رقابت های جهانی کراس فیت کارگران را در ایران داشته باشیم.

سید امیر حسینی ریاست فدراسیون ورزش های کارگری هم ضمن حضور در محل برگزاری مسابقات از روند رو به رشد ورزش در بین کارگران ابراز رضایت نمود و افزود: خوشبختانه نسبت به سال های گذشته حضور پررنگ تر خانواده کار و تلاش را در امر ورزش شاهد هستیم که مرهون زحمات بی دریغ همکارانمان در فدراسیون ورزش کارگری است. این رقابت ها برای اولین بار و به صورت آزمایشی در سطح قهرمانی کشور برگزار گردیده که ماحسن آن دستیابی به جامعه سلامت محور می باشدکه این میزان با حضور ورزش های آمادگی جسمانی در فدراسیون ورزش کارگری می تواند پیشرفت شایانی داشته باشد. از طرفی نباید حمایت های حامیان مالی این قبیل برنامه ها را نادیده گرفت که چراغ ورزش کارگری با توجه عدم تخصیص بودجه از منابع دولتی، تنها با حمایت های این عزیزان روشن می ماند و امیدواریم واحدهای دیگر صنعتی، تولیدی و همه عزیزانی که به نوعی با این خانواده بزرگ مرتبط هستند نیز از این ورزش حمایت کنند.

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز