خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از استراحتگاه کارگران مهدیشهر

رمضی: استراحتگاه مهدیشهر در منطقه ایی متفاوت و خوش آب و هوا قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۵۹

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در استراحتگاه کارگران مهدیشهر سمنان ضمن دیدار و گفت و گو با مدیر و پرسنل استراحتگاه از بخش های مختلف آن بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ؛ در این بازدید که  بیگلری مدیر مجموعه نیز حضور داشت جواد رمضی مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی روند پیشرفت و مراحل تکمیلی استراحتگاه مهدیشهر را خوب توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه در بخش مرکزی ایران چنین مجموعه ایی لازم بود به اعتقاد من  انتخاب و احداث استراحتگاه کارگران در مهدیشهر که نقطه ایی خوش آب و هواست می تواند کارگران و خانواده های ایشان را در طول سال به این محل جذب کند.

وی گفت: هر نقطه از کشور دارای ویژگی های خاص و منحصر بفردی است و حقیقتا انتخاب مهدیشهر برای احداث استراحتگاه که در یک منطقه متفاوت قرار گرفته می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

رمضی افزود: دسترسی آسان و همزمان به کوه و جنگل و کویر و حتی شمال کشور و حتی دریا از ویژگی های خاص استراحتگاه مهدیشهر است و انشالله بزودی و با شناختی که کارگران از اینجا پیدا کنند مهمانان زیادی را در این استراحتگاه خواهیم داشت.

 مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی همچنین در نشست با مدیر و پرسنل این مجتمع  در جریان برخی کمبودها و مشکلات موجود قرار گرفت و با توجه به فراررسیدن فصل سرما در منطقه مهدیشهر درخصوص رفع برخی از مشکلات این مجتمع قول مساعد داد و از مدیریت و کارکنان آن بابت زحماتی که می کشند قدر دانی کرد.

استراحتگاه کارگران مهدیشهر در یک منطقه خوش آب و هوا در شمال شهر سمنان واقع شده و با توجه به وجود منابع طبیعی مثل کوه و جنگل و رفت و آمد ایلات و عشایر از این نقطه جهت ییلاق و قشلاق دارای جذابیت های توریستی بسیار بالایی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز