خبرگزاری کار ایران

در نشست شورایعالی ورزش همگانی

دکتر رمضی: هدف بزرگ ورزش کارگری بر محور صیانت از نیروی کار و شادابی خانواده های ایشان است

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۷۴۸

نشست شورای عالی ورزش همگانی با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزیر، معاون اجتماعی وزارت بهداشت، نمایندگان دستگاهها و وزارتخانه‌های عضو شورای ورزش همگانی و مدیرکل ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار ایلنا ؛ در این نشست که تمامی اعضای شورای عالی ورزش همگانی حضور داشتند دکتر رمضی با ارائه گزارشی از فعالیت های 6 ماهه نخست اداره کل ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ورزشی که ما برای کارگران و خانواده  های ایشان در اولویت قرار داده ایم ورزش هایی نشاط آور و سلامت محور در جهت صیانت از نیروی کار و تندرستی و سلامتی ایشان است.          

دکتر رمضی با تاکید براینکه جامعه هدف ما بالای 3 میلیون نفر را شامل می شود افزود: جشنواره بزرگ خانوادگی تفریحی ورزشی کارگران را در بندر انزلی شهریورماه گذشته برگزار کردیم و اکنون در تدارک جشنواره دوم هستیم که اواخر آبان ماه در اصفهان برگزار می شود ضمن اینکه با دستور العملی که دکتر صادقی فر معاون محترم فرهنگی اجتماعی وزارت متبوع به ادارات کل ارسال کردند برگزاری جشنواره های استانی و کشوری را جزو عملکرد دائمی و ثابت قرار دادند و این امر با استقبال و شور و نشاط فراوان خانواده های کارگران مواجه شده است. در ادامه مجموع فعالیت های همگانی ورزش کارگران در قالب تصاویر و اسلاید برای حاضرین به نمایش در آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز