خبرگزاری کار ایران

کلوپ: هیچ کسی نمی‌تواند پیروزی ما را زیر سوال ببرد

سرمربی لیورپول از نمایش خیره کننده شاگردانش برابر کریستال پالاس تمجید کرد و عنوان کرد: به هیچ وجه بازی ساده‌ای نداشتیم.

به‌ گزارش ایلنا، لیورپول شب گذشته و در هفته‌ دهم لیگ برتر انگلیس به دیدار کریستال پالاس رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه‌ چهار بر دو شکست بدهد تا از قافله مدعیان از صدر جدول عقب نماند.

یورگن کلوپ با خوشحالی از نتیجه‌ کسب شده، به صحبت در مورد بازی پرداخت و گفت‌: به هیچ وجه بازی ساده‌ای نداشتیم. بازی برابر کریستال پالاس سخت بود از 20 ‌دقیقه اول راضی نیستم. خودمان را گم کردیم ولی رفته رفته شروع به ارائه فوتبالی زیبا کردیم. در سلهرست پارک امتیاز گرفتن دشوار است. چند موقعیت گلزنی ایجاد کردیم و در همان نیمه نخست نشان دادیم تیم برتر زمین هستیم.

سرمربی‌ آلمانی لیورپول در ادامه گفت‌: در نیمه دوم انتظار بازی هجومی و مستقیمی را از کریستال پالاس داشتم ولی ما این اجازه را به آنها ندادیم. بازهم بر بازی مسلط بودیم. کریستال پالاس را تیم خوبی میدانم که به نظرم حتی می‌تواند برای کسب سهمیه اروپایی  رقابت کند اما در این بازی ابتکار عمل در دست ما بود. هیچ کسی نمی‌تواند پیروزی ما را زیر سوال ببرد.

یورگن کلوپ در پاسخ به این سوال که از موقعیت تیمش در صدر جدول چه نظری دارد هم اظهار کرد: اگر بخواهیم در صدر جدول رده‌بندی باقی بمانیم، باید در هفته‌های آتی این موضوع را نشان بدهیم. ماندن در جدول ثبات می‌خواهد و تیمی که در هفته‌های آتی ثبات داشته باشد، در صدر جدول باقی میماند. در غیر این صورت در پایین خواهد ماند.

 

کد خبر : ۴۲۳۸۳۶