خبرگزاری کار ایران

مورینیو به جوسازی لیورپولی‌ها واکنش نشان داد

سرمربی منچستریونایتد به اعتراض لیورپولی‌ها نسبت به انتخاب داور اهل شهر منچستر برای بازی حساس بازی دوشنبه شب بین دو تیم اظهار نظر کرد.

به‌ گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز می‌شود. 

با انتخاب آنتونی تیلور، داور اهل شهر منچستر به عنوان داور این دیدار، حاشیه‌های زیادی برای این بازی ایجاد شده است. بعد از اینکه لیورپولی‌ها به انتخاب تیلور برای این بازی حساس موضع گرفتند، ژوزه مورینیو نیز نسبت به این انتخاب واکنش نشان داد و گفت‌: قضاوت برای تیلور سخت شده و او حالا تحت فشار است. فکر می‌کنم که آقای تیلور داور خوبی است ولی یک نفر با نیت قبلی فشار زیادی بر روی او ایجاد کرده است که کار قضاوت را در بازی دوشنبه شب برای این داور سخت می‌کند. نظر خودم را دارم ولی در طول این سال‌ها فهمیدم که بعضی از کلمات و حرف‌ها را درباره داوری حرفی نزنم چراکه محروم و جریمه میشوم.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ درباره فشاری که روی بازیکنانش برای این بازی قرار دارد نیز گفت: این کاری است که ما در تمامی بازی‌های فصل انجام می‌دهیم. رکورد انضباطی ما خیلی خوب بوده است. هیچ مشکلی در این زمینه نداشتیم و تمام اقداماتی که در جلسات قبل از بازی به ما گفته می‌شود را رعایت کردیم. بازیکنان یونایتد به هیچ وجه داور را تحت تاثیر و زیر فشار قرار نمی‌دهند.

 

کد خبر : ۴۱۹۵۱۱