خبرگزاری کار ایران

کونته: خیلی زود به روزهای خوب برمی‌گردیم

سرمربی ایتالیایی چلسی با وجود شکست برابر لیورپول تاکید کرد به هیچ وجه احساس خطر نمی‌کند زیرا تیمش مانند فصل قبل نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، چلسی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شروعی توفانی داشت و در سه بازی نخست خود به پیروزی رسید اما این تیم در ادامه بد نتیجه گرفته است. این تیم در دو هفته اخیر تنها دو یک امتیاز به دست آورده است تا اختلاف این تیم با صدر جدول رده بندی افزایش پیدا کند.

آبی پوشان لندنی در هفته پنجم لیگ جزیره از لیورپول پذیرایی کردند و در نهایت با نتیجه دو بر یک تن به شکست دادند تا نخستین شکست خود را با آنتونیو کونته تجربه کنند.

کونته در نشست خبری بعد از بازی گفت: گاهی اوقات به راحتی می‌توان دلایل شکست را فهمید. گل‌های عجیبی را در این دیدار دریافت کردیم. با این حال نباید احساس خطر کنیم و ناامید شویم. چلسی با وجود این باخت خانگی ناامید نمی‌شود و همه چیز را تمام شده نمی‌داند. به تلاش خود ادامه می‌دهیم و به آینده امیدوار خواهیم بود.

سرمربی پیشین یوونتوس ادامه داد: بسیار آسان است که وضعیت خود را بعد از شکست برابر لیورپول دانست. دوست نداریم احساسی به مانند فصل قبل داشته باشیم و به همین خاطر است که نباید احساس خطر کنیم. چلسی وارد بحران نشده است. چنین چیزی صحت ندارد و به زود به روزهای خوب برمی‌گردیم.

کونته در پایان سخنانش نیز گفت: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم بسیار باکیفیت‌تر بازی کردیم و توانستیم دروازه لیورپول را هم بازی کنیم. البته یک گل کافی نبود. تا حدودی عملکرد خوبی نشان دادیم. با تلاش بالایی برابر لیورپول به میدان رفتیم اما برای پیروز شدن باید تلاش بیشتری نشان بدهیم. تیمی که می خواهد پیروز شود، باید کوچک ترین مسائل را هم در نظر بگیرد.

 

 

کد خبر : ۴۱۱۳۴۳