خبرگزاری کار ایران

کونته: انتقاداتی که از کاستا می‌شود، ناعادلانه است

سرمربی ایتالیایی چلسی درک نمی‌کند که چرا مهاجم اسپانیایی‌اش تا این حد مورد انتقاد رسانه‌هاست.

به گزارش ایلنا، دیه‌گو کاستا که در هفته دوم لیگ برتر انگلیس گل برتری چلسی را در پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل وستهام به‌ثمر رساند، در برتری 2 بر یک شنبه شب آبی‌پوشان لندنی برابر میزبان خود، واتفورد در هفته دوم لیگ برتر مجدداً گل پیروزی‌بخش این تیم را به‌ثمر رساند تا چلسی شش امتیازی که تا کنون کسب کرده را مدیون وی باشد.

این مهاجم اسپانیایی در هر دو بازی یک کارت زرد دریافت کرد و به‌خاطر بازی خشنی که در این دو بازی از خود به نمایش گذاشت، برخی رسانه‌ها، مربیان و کارشناسان او را مستحق اخراج در هر دو بازی می‌دانند، هرچند سرمربی چلسی معتقد است که انتقاداتی که از مهاجم وی می‌شود، ناعادلانه است.

آنتونیو کونته در این مورد به خبرنگاران گفت: اصلاً حرف‌های بدی را که از سوی بازیکنان و مربیان تیم‌های دیگر در مورد دیه‌گو کاستا زده می‌شود، درک نمی‌کنم. به‌هر حال کاستا باید تنها روی بازی خودش تمرکز کند، چون مهم برای من بازی اوست. خود دیه‌گو هم بهتر است به این مورد توجه کند، چون او بازیکن مهمی است که می‌تواند گل‌های زیادی برای چلسی به‌ثمر برساند و من هم از او می‌خواهم که تنها روی بازی‌اش تمرکز کند، نه‌ چیزهای دیگر.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا در ادامه اظهار داشت: پرداختن به این حواشی‌ها نه برای کاستا، نه برای من، نه برای چلسی و نه برای هواداران خوب نیست. به‌نظرم این حتی برای لیگ برتر انگلیس هم خوشایند نیست. آیا در این مورد با کاستا صحبت کرده‌ام؟ بله، نه‌تنها با دیه‌گو بلکه با تمامی بازیکنانم به‌صورت گروهی و انفرادی صحبت کرده‌ام و داشتن چنین رابطه‌ای با هم خیلی مهم است. صبحت‌هایی هم که با یکدیگر داشتیم، بین‌ خودمان باقی خواهد ماند.

 

کد خبر : ۴۰۳۲۰۶