خبرگزاری کار ایران

فن‌خال: فعلاً قهرمانی من‌یونایتد در جام حذفی از آینده من مهمتر است

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۹۶۷

سرمربی هلندی منچستریونایتد به منتقدانش توصیه کرد به جای پرداختن به موضوع شایستگی او برای ماندن در پست خود، به شیاطین سرخ اجازه دهند روی کارشان در فینال جام حذفی انگلیس تمرکز داشته باشند.

به گزارش ایلنا، لوئیز فن‌خال در آستانه بازی تیمش برابر کریستال پالاس در فینال جام حذفی انگلیس، اظهار داشت: من فکر می‌کنم که منافع باشگاه و منافع هواداران به مراتب مهمتر از منافع هواداران باشند. البته شما به‌عنوان یک مربی اهداف خودتان را دارید و یکی از اهدافی که من همیشه داشته‌ام، قهرمانی در جام حذفی بوده است. پس زمانی که شما به کسب این جام اینقدر نزدیک هستید، اوضاع مهیج می‌شود. با این حال نزدیک بودن کافی نیست. شما باید قهرمان شوید. باشگاهی مانند منچستریونایتد به جام نیاز دارد.

فن‌خال افزود: زمانی که شما جام می‌برید، برای بازیکن اتفاق مهمی رخ می‌دهد، چون سهمیه گرفتن، جام بردن نیست. جام با قهرمانی در جام حذفی یا لیگ به‌دست می‌آید. با قهرمان شدن، بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که جام را در دستان‌شان بگیرند، پس ما در مقطع هیجان‌انگیزی قرار داریم. ما قرار است در فینال باپرستیژ‌ترین تورنمنت فوتبال انگلیس بازی کنیم.

سرمربی شیاطین سرخ تأکید کرد: هدف اولیه ما در فینال جام حذفی کسب یک پیروزی خوب و زدن گل‌های زیباست، اما اگر یک بر صفر هم بازی را ببریم، کافی است. قهرمانی مهمترین چیزی است که در یک تیم در فینال می‌خواهد، وگرنه شما هیچ چیزی نبرده‌اید. ما باید با فشار بازی‌ها کنار بیاییم. چنین بازی‌هایی برای بازیکنان جوان درس هستند و به پیشرفت آنها کمک می‌کنند.

شاگردان فن‌خال فرداشب (شنبه) از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف کریستال‌پالاس می‌روند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز