خبرگزاری کار ایران

ووشوی قهرمانی غرب آسیا؛

تالو کاران ایران به سه مدال طلا دست یافتند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۵۴

تالو کاران ایران در نخستین روز سومین دوره رقابت های ووشو غرب آسیا که در زاهدان به سه مدال طلا دست یافتند.

تالوکاران‌ایران در نخستین روز سومین دوره رقابت‌های‌ووشوی غرب‌آسیا که در زاهدان درحال برگزاری است به ۳ مدال طلا دست یافتند.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها با حضور ۸۳ ووشوکار از ایران، عراق، لبنان، یمن، افغانستان، پاکستان، ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان و سوریه از امروز(دوشنبه) به میزبانی زاهدان آغاز شد. تیم سیستان و بلوچستان نیز به نمایندگی از ایران در مسابقات صبح شرکت کرده است.

در رقابت‌های صبح رضا خلف‌زاده در فرم چانگ چوانگ با امتیاز ۹،۵۸ به مدال طلا دست یافت و امیر محمدرضایی دیگر نماینده کشورمان نقره‌ای شد و مدال برنز نیز به نماینده افغانستان رسید.

در فرم تای چی چوان علی وظنخواه از ایران با امتیاز ۹،۴۳ مدال طلا را به نام خود ثبت کرد و آودیس سروپایان تالوکار نامدار لبنانی با امتیاز ۹،۴۰ به مدال نقره دست یافت.

همچنین یوسف علی از من با امتیاز ۹،۱۸ سوم شد. سومین مدال طلا را نیز طاهر قاسمی در فرم نن دائو با امتیاز ۹،۵۵ کسب کرد. در این فرم نمایندگان یمن و افغانستان دوم و سوم شدند.

در مسابقات بخش ساندا نیز مهرداد جوشن پسند در وزن ۵۶ کیلوگرم، ناصر شاکری در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم و محمدرضا ریگی در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم هر سه برابر حریفانی از قزاقستان به پیروزی دست یافتند.

این رقابت ها فردا شب(سه شنبه) به پایان می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز