خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ برتر واترپلو؛

مصاف مدعیان قهرمانی را دانشگاه آزاد برد / دادکان و خلیلیان تماشاگران ویژه

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۶۴

مصاف دو تیم مدعی و بالانشین دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه سپاهان با برتری دانشگاه آزاد به پایان رسید تا این تیم موقعیت صدرنشینی خود را در لیگ برتر واترپلو تثبیت کند.

هفته نهم بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو با برد تیم دانشگاه آزاد مقابل سپاهان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در آغاز هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم رفتند. این دیدار حساس و نفس گیر که به میزبانی دانشگاه آزاد در استخر بین المللی ۹ دی برگزار شد، در نهایت با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به سود تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید. در این مسابقه تیم ها بازی نزدیک و پایاپایی را به نمایش گذاشتند، به طوری که تا دقایق پایانی نتیجه بازی مشخص نبود.

دانشگاه آزاد با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و همچنان به صدرنشینی خود در لیگ برتر واترپلو تداوم بخشید. تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

همچنین مهرزاد خلیلیان(مدیرعامل باشگاه سپاهان) و محمد دادگان(معاونت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی) با حضور در محل برگزاری مسابقه از نزدیک بازی را تماشا کردند.

در همین چارچوب از ساعت ۱۷:۳۰ فردا جمعه تیم شهید شهبازی در زنجان به مصاف نفت و گاز گچساران خواهد رفت. شهید شهبازی تیم سوم جدول است. شاگردان اکبر عربدوست بعد از توقف تیم دانشگاه آزاد با روحیه بالایی از تیم نفت و گاز گچساران میزبانی خواهد کرد. از سوی دیگر تیم جوان و بومی نفت و گاز گچساران می داند که در صورت باخت در این دیدار مرحله پلی آف را از دست خواهد داد. گچسارانی ها با انگیزه برد قاطع برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم به مصاف تیم شهبازی می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز