خبرگزاری کار ایران

به میزبانی خانه تکواندو؛

لیگ برتر تکواندو از ۱۸ آبان استارت می خورد / رقابت ۷ تیم برای قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۵۴

سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان(یادواره شهید غنیمت پور) و برگزاری مراسم افتتاحیه، یکشنبه(۱۸ آبان ماه) به میزبانی خانه تکواندو آغاز خواهد شد.

هفته اول و دوم لیگ برتر تکواندو مردان از ۱۸ آبان ماه به میزبانی خانه تکواندو آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، هفته اول و دوم از مرحله رفت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان(یادواره شهید غنیمت پور) و برگزاری مراسم افتتاحیه، یکشنبه(۱۸ آبان ماه) به میزبانی خانه تکواندو آغاز خواهد شد.

تاکنون حضور تیم های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، صنایع استیل البرز، پاس قوامین، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، بانک شهر و شهرداری شهر اندیشه قطعی شده است و احتمال حضور یک تیم دیگر نیز وجود دارد.

قرعه کشی مسابقات طی هفته آتی در خانه تکواندو برگزار می شود و هفته پایانی لیگ برتر اسفندماه سال جاری انجام خواهد شد.

دوازدهمین دوره لیگ برتر تکواندو، سال گذشته با قهرمانی تیم شهرداری ورامین به پایان رسید و تیم های دانشگاه آزاد و استیل البرز نیز موفق به کسب سکوی دوم و سوم شدند.

همچنین بیستمین دوره لیگ تکواندو دسته یک باشگاه های کشور مردان(جام نقش جهان) با حضور ۱۰ تیم از پنجم آبان ماه آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز