خبرگزاری کار ایران

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛

رحیمی: تمامی امکانات برای ملی پوشان کاروان ایران مهیاست

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۹۹۶

خوشبختانه تمامی امکانات لازم جهت ورود، اسکان، تغذیه، تمرین و مسابقات ملی پوشان کشورمان در اینچئون مهیاست و آنان به محض ورود می توانند مراحل آماده سازی خود را از سر بگیرند.

معاون کاروان اعزامی کشورمان به هفدهمین دوره بازی های آسیایی از فراهم بودن امکانات مطلوب کلیه ورزشکاران کشورمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و معاون کاروان اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی ضمن بیان این مطلب گفت: خوشبختانه تمامی امکانات لازم جهت ورود، اسکان، تغذیه، تمرین و مسابقات ملی پوشان کشورمان در اینچئون مهیاست و آنان به محض ورود می توانند مراحل آماده سازی خود را از سر بگیرند.

وی ادامه داد: تا اینجای کار رشته های فوتبال، روئینگ، ووشو، دوچرخه سواری و تیر و کمان وارد دهکده بازی ها شدند و گروه اول وزنه برداری نیز امشب وارد می شود.

رحیمی یادآور شد: با توجه به اینکه کادر سرپرستی تیم ملی یک هفته پیش وارد اینچئون شد سالن های تمرینی و برنامه تمرینی ورزشکاران رشته های مختلف کاروان کاملا مشخص و برنامه ریزی شده تا ورزشکاران بتوانند بدون کم و کاست تمرینات خود را پیگیری کنند.

معاون کاروان اعزامی در ادامه افزود: امروز در اولین دیدار کاروان ورزشی کشورمان تیم ملی فوتبال ایران به مصاف تیم ملی ویتنام می رود که با توجه به اردوی اماده سازی چین و تمرینات طی چند روز گذشته در اینچئون امیدواریم این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در پایان گفت: اعضای تیم ملی ووشو نیز بعد از ورود به اینچئون صبح امروز اولین مرحله تمرین خود را آغاز و اعضای تیم ملی قایقرانی نیز پس از اسکان در دهکده مخصوص قایقرانی، قایق های خود را تحویل گرفتند تا تمرینات خود را آغاز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز