خبرگزاری کار ایران

والیبال‌ مردان‌ جهان - لهستان؛

ولاسکو: آدم بدشانسی هستم / بهترین بازی مان را مقابل ایران انجام می دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۶۱

پنجشنبه روز دشواری است. تیم آرژانتین برای بهترین بازی پا به میدان می گذارد. مطمئنم ایران هم می آید تا بهترین بازی را مقابل تیمم انجام دهد.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران پیش از رویارویی تیمش مقابل تیم ملی کشورمان در مسابقات مردان قهرمانی جهان گفت: من خیلی آدم بدشانسی هستم چرا که در گروهی قرار گرفتم که با ایران و ایتالیا بازی می کنم.

به گزارش ایلنا، خولیو ولاسکو پس از شکست ۳ - ۱ مقابل فرانسه و پیش از دیدار با تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: تیم من آرژانتین با دو کشوری که در زندگی ام مهم هستند و لحظات احساسی خیلی خوبی را در آنها گذراندم، مسابقه دارد. من دوست های زیادی هم در ایران و ایتالیا دارم و علاقه زیادی به این دو کشور دارم.

وی افزود: خوشحالم که ایران این قدر رشد کرده و در رقابت های قهرمانی جهان هم خوب نتیجه گرفته است. اما پنجشنبه روز دشواری است. تیم آرژانتین برای بهترین بازی پا به میدان می گذارد. مطمئنم ایران هم می آید تا بهترین بازی را مقابل تیمم انجام دهد. چرا که بازیکنان ایران قبل از آمدنم قول داده بودند که من مربی هر تیمی باشم، جلوی آن تیم بهترین بازی خود را انجام دهند.

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آرژانتین در مرحله دوم مسابقات مردان قهرمانی جهان عصر امروز پنجشنبه در لهستان برگزار خواهد شد. تیم ایران اولین دیدار خود در این مرحله را چهارشنبه شب با پیروزی برابر استرالیا به پایان برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز