خبرگزاری کار ایران

حضور وحید مرادی اتفاق مبارکی است؛

امینی: مدال‌های اینچئون بیشتر از گوانگژو خواهد بود / برای المپیک هدف‌گذاری کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۰۶۵

مدیران قبلی فدراسیون به ویژه در یک‌سال و نیم گذشته آنقدر خوب کار کرده‌اند که تمامی موفقیت‌ها در بازی‌های آسیایی متعلق به آنهاست!

رئیس فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه مدال‌های رشته قایقرانی در اینچئون بیشتر از گوانگژو خواهد بود، گفت: به دلیل تلاش‌های صورت گرفته در دوره مدیران قبلی فدراسیون موفقیت‌های احتمالی در بازی آسیایی اینچئون متعلق به آنهاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا امینی در نشست‌خبری خود با خبرنگاران که صبح امروز در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد، ابتدا در مورد کادر مدیریتی جدید در فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: روز گذشته مراسم معارفه بنده و سایر مسئولان فدراسیون برگزار و حکم اینجانب توسط دکتر سجادی زده شد.

وی در پاسخ به خبرنگار ایلنا درخصوص حضور وحید مرادی رئیس اسبق فدراسیون شنا به عنوان دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: ایشان از زحمت‌کشان ورزش‌های آبی به ویژه شنا بوده‌اند که با توجه به تخصص وی و تعامل خوب فدراسیون با وزارت ورزش حضور ایشان در پست دبیری فدراسیون قایقرانی اتفاق خوبی داشته است.

رئیس فدراسیون قایقرانی با رد هرگونه فشار از سوی وزارت ورزش درباره حضور گزینه‌های مورد نظر این وزارتخانه در فدراسیون قایقرانی گفت: آقایان مرادی و طالبی که به عنوان دبیر و نایب رئیس فدراسیون انتخاب شده‌اند هر دو از خانواده ورزش هستند، البته وزیر ورزش تمایل هم داشتند از حضور این ۲ عزیز در فدراسیون استفاده شود با این حال خود آقایان مرادی و طالبی برای همکاری با فدراسیون تمایل خود را اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه تغییر و تحولات فراوان در چارت مدیریتی فدراسیون لطمه‌ای به برنامه‌های این فدراسیون نمی‌زند، اظهار داشت: در فدراسیون قایقرانی آن قدر خوب کار شده که این تغییر و تحولات هیچ تاثیری در پیشبرد اهداف ما ندارد. بر این اساس ما علاوه بر بازی‌های اسیایی اینچئون برای حضوری شایسته در مسابقات برزیل نیز هدف‌گذاری کرده‌ایم.

امینی در مورد نتایج ملی‌پوشان قایقرانی ایران در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: مدیران قبلی فدراسیون به ویژه در یک سال و نیم گذشته آنقدر خوب کار کرده‌اند که تمامی موفقیت‌ها در بازی‌های آسیایی متعلق به آنهاست، اما اگر نتوانیم در این بازی‌ها موفق ظاهر شویم این ناکامی متوجه من است چراکه نتوانستم ادامه دهنده راه آنها باشم.

وی با اشاره به اینکه ۴۴ قایقران ایران در بازی‌های آسیایی اینچوان حضور خواهند داشت، ادامه داد: از این تعداد ۱۱ ورزشکار خانم هستند که امیدواریم حداقل یکی از دختران کشورمان موفق به کسب مدال شود. در مورد مردان نیز امیدواریم نسبت به دوره گذشته مدال‌های خوشرنگ‌تری کسب کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد انتظار ملی‌پوشان برای اعزام زود هنگام به بازی‌های آسیایی گفت: بر اساس کار کارشناسی کارشناسان کمیته ملی المپیک و با حمایت‌های مسئولان این کمیته ملی‌پوشان کشورمان نه روز زودتر به اینچئون کره اعزام خواهند شد تا با قایق‌ها و همچنین شرایط کلی مسابقات آشنا شوند.

امینی در پایان درخصوص اینکه تجهیزات و وسایل ملی‌پوشان کشورمان فرسوده است، اظهار داشت: تمامی لوازم ورزشکاران ایران فرسوده نیست با این حال دوستان ما بر اساس مکاتباتی که با دو شرکت لهستانی و پرتغالی انجام داده‌اند قرار شد تجهیزات رشته آب‌های آرام برای شرکت در بازی‌های آسیایی به اینچئون کره فرستاده شود، ضمن اینکه وسایل دو رشته کایاک و اسلالوم را نیز همراه خودمان به اینچئون خواهیم برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز