خبرگزاری کار ایران

مسابقات‌بلاروس قابل‌قیاس با قبل نبود؛

مهرعلیزاده: حاشیه‌سازان چسبیده‌های ورزش هستند / ارزشی ندارد جواب برخی‌ها را بدهم

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۴۳۰

چنین مسائل و حاشیه‌هایی به ورزش اصیل و مذهبی زورخانه‌ای نمی‌چسبد. این حرف و حدیث‌ها زاییده ذهن آدم‌های بیماری است که هر کاری کنیم درست نمی‌شوند.

رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای گفت: کسانی که برای این ورزش اصیل و مذهبی حاشیه‌سازی می‌کنند، چسبیده‌های ورزش هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات زورخانه‌ای قهرمانی اروپا هفته‌قبل در بلاروس برگزار شد که براساس شنیده‌ها، در اعلام نتایج نهایی این رقابت‌ها، مسائلی وجود دارد. مثلا، تیم اسپانیا با صفر امتیاز سوم شده، اما ترکیه با ۲۲ امتیاز منفی در جایگاه ششم ایستاده است.

محسن مهرعلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص مسابقات قهرمانی اروپا در بلاروس خاطرنشان کرد: ۱۷ کشور از قاره اروپا در بلاروس حضور یافته بودند و به همین جهت رقابت‌های امسال در سطح بسیار بالایی برگزار و استانداردهای لازم رعایت شدند.

وی با بیان اینکه ۸ تیم در بخش زورخانه و تمامی ۱۷ کشور در قسمت پهلوانی در این پیکارها حضور یافته بودند، افزود: این دوره از مسابقات قهرمانی اروپا، نسبت به دوره قبل با تفاوت‌های اساسی روبرو بود، چراکه ما در یک‌سال گذشته دوره‌های آموزشی مختلفی را برگزار کرده بودیم.

رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای در مورد ابهامات مطرح شده درخصوص نتایج این دوره از مسابقات اظهار داشت: این صحبت‌ها ساخته ذهن‌آدم‌های مریض است و چون ارزشی ندارد، نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم. چنین مسائل و حاشیه‌هایی به ورزش اصیل و مذهبی زورخانه‌ای نمی‌چسبد. این حرف و حدیث‌ها زاییده ذهن آدم‌های بیماری است که هر کاری کنیم درست نمی‌شوند.

رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی تصریح کرد: این افراد ۳۰ سال است به ورزش چسبیده‌اند و حقیقتا چسبیده‌های ورزش هستند. برای آنها ورزش پهلوانی یا سایر رشته‌ها هم فرقی نمی‌کند. آنها فقط به فکر حاشیه‌سازی برای ورزش کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای این حق را داشته که دبیرکل خود را تغییر دهد، گفت: این شخص از کارمندان فدراسیون بود که یکسری کوتاهی‌ها را مرتکب شد. بنابراین بنده هم وی را برکنار کردم.

مهرعلیزاده درخصوص اینکه دبیرکل سابق فدراسیون با برخی از نمایندگان کشورها جهت بازپس‌گیری مسئولیت خود رایزنی کرده که گویا نظر مثبت آنها را نیز جلب کرده، تصریح کرد: این کارها جزو تلاش‌های مذبوحانه این شخص است که البته بنده و مجموعه فدراسیون به این مسائل هیچ توجهی نمی‌کنیم.

رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای در ادامه به سایر برنامه‌های این فدراسیون اشاره کرد و افزود: حدود ۳ ماه دیگر مسابقات قهرمانی آفریقا را در پیش داریم که به میزبانی کشور ساحل‌عاج برگزار خواهد شد.

مهرعلیزاده در پایان یادآور شد: موفقیت‌های ما در فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای به مرحله‌ای رسیده که در بسیاری از مسابقات قاره‌ای و جهانی، ورزشکاران سایر کشورها با ذکر نام علی(ع) و سایر ائمه اطهار به رقابت می‌پردازند که این برای ما دستاوردی ارزشمند محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز