خبرگزاری کار ایران

دومین دوره المپیک نوجوانان - چین؛

نوجوانان تکواندو حریفان خود را شناختند / اسحاقی اولین نماینده‌ایران در نانجینگ

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۴۳۴

مسابقات تکواندوی دومین دوره المپیک نوجوانان از فردا یکشنبه با حضور ۱۰۰ ورزشکار در شهر نانجینگ چین آغاز می‌شود که مهدی اسحاقی اولین نماینده ایران به روی شیاپچانگ می‌رود.

مراسم قرعه‌کشی رقابت های تکواندوی المپیک نوجوانان برگزار شد و طی آن ۳ تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش ایلنا، مسابقات تکواندوی دومین دوره‌المپیک نوجوانان از فردا یکشنبه با حضور ۱۰۰ ورزشکار در شهر نانجینگ چین آغاز می‌شود که مهدی اسحاقی اولین نماینده ایران به روی شیاپچانگ می‌رود.

دارنده مدال طلای نوجوانان‌جهان در وزن ۴۸ - کیلوگرم دور نخست با قرعه استراحت رو. بروست و سپس به مصاف برنده دیدار تایلند و یمن خواهد رفت. در این وزن ۱۱ تکواندوکار حضور دارند.

تیم ایران روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نماینده‌ای ندارد و چهارشنبه دانیال صالحی‌مهر و کیمیا علیزاده به دیدار رقبای خود می‌روند. صالحی‌مهر در وزن ۷۳ - کیلوگرم ایران که ۸ تکواندوکار رقایت خواهند کرد، در اولین دیدار کوین ساینت‌جین از کانادا را پیش رو دارد و در صورت برتری با برنده دیدار مراکش و آلمان مبارزه می‌کند.

علیزاده نیز در وزن ۶۳ - کیلوگرم ابتدا به مصاف نماینده کامرون می‌رود و در صورت پیروزی باید با نماینده بلژیک مبارزه کند. در این رقابت‌ها تکواندوکاران در ۵ وزن مردان و ۵ وزن بانوان به رقابت خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز