خبرگزاری کار ایران

قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایلنا:

مقابل هیچ تیمی از پیش‌بازنده نیستیم / اردوی امریکا به کواچ کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۲۶

یکی از مشکلات این است که مسابقات در کشور ما برگزار نمی‌شود چون در لیگ جهانی امتیازات خوبی را در ایران گرفتیم اما در مسابقات قهرمانی مردان جهان چنین شرایطی را نداریم.

کارشناس والیبال کشورمان معتقد است اگر در لس‌آنجلس با تیم اصلی آمریکا بازی‌های دوستانه انجام دهیم برای تیم ملی کشورمان خیلی خوب خواهد بود و کمک می‌کند تا کواچ بدون استرس تیمش را بهتر بشناسد و با شناخت لازم در مسابقات مردان جهان شرکت کند.

گفت و گوی جبار قوچا‌ن‌نژاد با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

*اردوی تیم ملی در آمریکا را مناسب می‌دانید؟
به نظرم اگر در این اردو با تیم ملی اصلی امریکا بازی کنیم خیلی به کار ما می‌آید چون با قهرمان لیگ جهانی بازی خواهیم کرد. کواچ مدت کمی است که به ایران آمده و در این اردو می‌تواند بدون استرس تیمش را ارزیابی کند و در این اردو می‌تواند بدون استرس تیمش را ارزیابی کند و در این بازی‌های تدارکاتی ضعف‌ها، کمبودها و آسیب‌های تیمش را بشناسد و شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان و تیمش به دست می‌آورد.

*در مورد حضور ایران در مسابقات قهرمانی مردان جهان در لهستان چه نظری دارید؟
من معتقدم بازی‌های خیلی سختی داریم. ما نباید هیچ تورنمنتی را با مسابقات قبلی مقایسه کنیم. مسابقات قهرمانی مردان جهان سختی خاصی خودش را دارد و با لیگ جهانی حداقل برای ما فرق می‌کند. یکی از مشکلات مااین است که مسابقات در کشور ما نیست، چون در لیگ جهانی امتیازات خوبی را در ایران گرفتیم اما در مسابقات قهرمانی مردان جهان چنین شرایطی را نداریم. هر چند ایرانی‌ها در هر جایی از تیم ملی حمایت می‌کنند، اما حضور ۱۲ هزار تماشاگر را مثل تهران نخواهیم داشت. در این مسابقات تیم‌ها با تمام قوا به میدان می‌آیند و نباید در باد بردهای گذشته بخوابیم یا اینکه اعتماد به نفس پایین در مقابل باخت‌هایی که داشته‌ایم داشته باشیم. ما با تیم‌هایی بازی خواهیم کرد که سابقه بسیار زیادی نسبت به ما در این مسابقات دارند و حضور در این تورنمنت کسب تجربه خوبی برای ماست.

*در مسابقات قهرمانی مردان جهان می‌توانیم به دنبال سکو باشیم؟
قطعا باید باشیم، اما خیلی سخت است. الان ما مقابل هیچ تیمی از جهان از پیش‌بازنده نیستیم و این اتفاق خیلی خوبی است و اگر روزمان باشد می‌توانیم برنده باشیم. در مقابل ما برابر هیچ تیمی هم از پیش‌برنده نیستیم و فکر نکنیم چون اگر تیمی را در گذشته برده‌ایم، الان هم می‌توانیم ببریم. باید هر دو روی سکه را ببینیم. اگر بچه‌های ما در اختیار باشند و تاکتیک‌پذیرتر و کم‌اشتباه ظاهر شویم می‌توانیم روی سکو برویم، اما این مسابقات خیلی سخت‌تر از لیگ جهانی است و اگر هم سکو به دست نیاوردیم از ارزش‌های بچه‌های ما کم نمی‌شود. ورزش نوسان دارد و هر لحظه ممکن است اتفاق جدیدی رخ دهد.

گفتنی است تیم ملی والیبال کشورمان بامداد فردا یکشنبه در نخستین دیدار تدارکاتی خود از ساعت ۶:۳۰ بامداد به مصاف تیم ملی والیبال آمریکا خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز