خبرگزاری کار ایران

برد و باخت اهمیتی ندارد؛

کواچ: با هدف یادگیری به آمریکا می‌رویم / دست‌مان را رو نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۶۱۲

نمی‌خواهیم در برابر این تیم با قدرت حاضر شویم، زیرا آمریکا حریف ایران در مسابقات قهرمانی جهان امسال و لیگ جهانی سال آینده است. بیشتر برای مرور تاکتیک‌ها به مصاف آمریکا خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با هدف یادگیری به اردوی برون مرزی آمریکا می‌رویم و در بازی‌های دوستانه با آمریکا برد و باخت اهمیت ندارد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی والیبال در باره این سفر گفت: اولویت نخست در اردوی تدارکاتی آمریکا یادگیری است. تیم ملی والیبال آمریکا سرویس‌های خوبی می‌زند و فرصت مناسبی است تا بازیکنان ایران دریافت‌های خود را بهبود بخشند.

اسلوبودان کواچ تصریح کرد: برای برطرف‌کردن مشکلات دریافت بازیکنان باید آنان بر روی این موضوع تمرکز کنند و بازی‌های تدارکاتی با آمریکا که استرس ندارد، فرصت مناسبی برای تمرکز کردن بازیکنان روی دریافت‌ها است.

وی با بیان اینکه تیم ایران نیاز به تجربه بیشتر در شرایط مسابقات خارج از خانه دارد، گفت: سفر به آمریکا برای این موضوع نیز خوب است و این تیم که عنوان قهرمانی لیگ‌جهانی امسال را نیز در پرونده کاری خود دارد، حریف مناسب برای تیم ایران است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: نمی‌خواهیم در برابر این تیم با قدرت حاضر شویم، زیرا آمریکا حریف ایران در مسابقات قهرمانی جهان امسال و لیگ‌جهانی سال آینده است. بیشتر برای مرور تاکتیک‌ها به مصاف این تیم در ۴ دیدار دوستانه خواهیم رفت.

وی تاکید کرد: هدف آماده‌سازی بازیکنان برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جهان است، می‌خواهیم در قهرمانی جهان برابر امریکا با تمام قدرت حاضر شویم و امریکا را سورپرایز کنیم.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از ۸ شهریورماه با حضور ۲۴ کشور در ۴ گروه آغاز می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های ایتالیا، آمریکا، فرانسه، پورتوریکو و بلژیک همگروه است

کاروان ۲۵ نفره والیبال ایران شامل ۱۵ بازیکن و ۱۱ همراه بامداد امروز چهارشنبه تهران را به مقصد آمریکا ترک کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز